استاندار کردستان رای خود را به صندوق انداخت + فیلم

استاندار کردستان با حضور در شعبه اخذ رای مسجد جامع شهر سنندج، رای خود را به صندوق انداخت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا، استاندار کردستان امروز _جمعه یازدهم اسفند_ رأی خود را به صندوق شعبه مسجد جامع شهر سنندج انداخت.

استاندار کردستان در حاشیه رأی‌گیری در جمع خبرنگاران استان کردستان اظهار کرد: مشارکت در انتخابات از این جهت حائز اهمیت است که مردم با انتخاب نمایندگان مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری به عنوان عناصر تأثیرگذار و تصمیم ساز در کشور، راه پیشرفت کشور را هموار می‌کنند، چون هر دو از نهادهای مهم کشور هستند.

وی با بیان اینکه بالا بودن مشارکت منتج به انتخاب نمایندگان اصلح و توانمند خواهد شد، افزود: مشارکت بالا جایگاه کشور را در سطح بین‌الملل تقویت خواهد کرد.

استاندار کردستان خاطرنشان کرد: دشمنان تمام تلاششان این است که مردم را از مشارکت منع کنند و القا کنند که بی‌فایده است، اما مردم ما نشان داده‌اند که حرف دشمن برای آنها اهمیتی ندارد و همواره در صحنه حضور یافته‌اند.

زارعی‌کوشا از مردم خواست که رأی خود را در ساعات اولیه به صندوق بیندازند و حضور در شعب را به اواخر وقت موکول نکنند.

به گزارش ایمنا، ۱۳۲ نفر کاندیدای نمایندگی مجلس شورای اسلامی در پنج حوزه انتخابیه استان کردستان هستند که از این تعداد ۱۱۷ نفر را آقایان و ۱۵ نفر را بانوان تشکیل می‌دهند.

۱۲۹۶ شعبه اخذ رأی در استان کردستان تعبیه شده است که از این تعداد ۵۸۹ شعبه شهری و ۷۰۷ شعبه روستایی و ۶۸۴ شعبه ثابت و ۶۱۲ شعبه نیز سیار هستند.

کد خبر 732139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.