مشکلی در تامین تعرفه رای نداریم

رئیس ستاد انتخابات لرستان گفت: تعرفه‌ها در دو انتخاب مجلس شورای اسلامی و خبرگان تجمیع شده است، تعرفه‌ها از ضریب امنیتی بالایی برخوردار هستند و پیش بینی ما این است که در تأمین تعرفه مشکلی نداشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از لرستان، احسان یاوری، امروز_جمعه یازدهم اسفند_ در ستاد انتخابات استان لرستان که با حضور استاندار با اشاره به اینکه اخذ رأی در هفت حوزه انتخابیه بدون مشکل آغاز شده است، اظهار کرد: همکاران در تمام شعب اخذ رأی حاضر هستند و تا این لحظه مشکل خاصی گزارش نشده است و امیدواریم در جهت برگزاری فرایند اخذ رأی هم مشکلی به وجود نیاید.

وی با بیان اینکه ۱۶۵۴ شعبه اخذ رأی در استان فعال است، گفت: آموزش لازم و آمادگی جهت فرایند انتخابات ایجاد ارائه شده است.

رئیس ستاد انتخابات لرستان تعداد عوامل اجرایی، نظارت و امنیتی استان را ۳۰ هزار نفر عنوان کرد و افزود: از یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر جمعیت استان یک میلیون و ۵۴۴ هزار واجد شرایط رأی هستند.

یاوری تعداد رأی اولی‌ها استان را ۷۴ هزار و ۱۶۹ نفر عنوان کرد.

به گفته وی تعداد کاندیداهای استان را ۲۵۸ نفر مطرح کرد و گفت: در هفت روزه تبلیغات انتخابات چالش امنیتی و درگیری نداشتیم و شاهد یک فضای سالم پر شور انتخاباتی بودیم.

یاوری تاکید کرد: پیش‌بینی می‌کنیم همین امنیت و آرامش را در زمان برگزاری انتخابات هم داشته باشیم.
رئیس ستاد انتخابات لرستان در خصوص تعرفه‌ها هم توضیح داد: تعرفه‌ها در دو انتخاب مجلس شورای اسلامی و خبرگان تجمیع شده است، تعرفه‌ها از ضریب امنیتی بالایی برخوردار هستند و پیش بینی ما این است که در تأمین تعرفه مشکلی نداشته باشیم.
یاوری گفت: در صورت مشارکت بالای مردم تعرفه مورد نیاز تأمین می‌شود و در این زمینه مشکلی وجود نداشته باشد.
وی با اشاره به اینکه بر اساس قانون رأی‌گیری با پنج مدرک شناسایی شناسنامه، کارت ملی، گواهینامه، گذرنامه و کارت پایان خدمت انجام می‌شود، بیان کرد: البته احراز هویت توسط دستگاه الکترونیکی هم صورت می‌گیرد، در برخی نقاط که با مشکل آنتن دهی مواجه هستیم، پیش‌بینی لازم انجام شده است و افراد برای رأی دادن باید شناسنامه داشته باشند.
منبع: فارس
کد خبر 732124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.