استقبال گسترده از انتخابات در ساعت‌های اولیه با وجود دروغ پراکنی دشمنان

معاون امنیتی-انتظامی وزیر کشور از استقبال چشمگیر مردم از انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در شعب اخذ رأی با وجود تلاش بنگاه‌های دروغ پراکنی برای مأیوس سازی مردم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سید مجید میراحمدی امروز _جمعه یازدهم اسفند_ در سالن ۶۰۰ نفره وزارت کشور به خبرنگاران اظهار کرد: از سراسر کشور در حال دریافت گزارش‌های صفوف فشرده و به هم پیوسته از ساعات قبل از شروع اخذ رأی هستیم و مردم عظیم الشان ما از ساعت‌های اولیه در پای صندوق‌های رأی حاضر شدند.

وی ادامه داد: از حیث امنیتی نیز به فضل الهی با هوشیاری، بیداری، تسلط و اشراف اطلاعاتی و امنیتی همه دستگاه‌ها شامل فراجا، بسیجیان جان بر کف، پاسداران، ارتشیان، سربازان گمنام امام زمان (عج) و مرزبانان، امنیت کامل برقرار است و انتخابات با شور، مشارکت، امنیت بالا و مثال‌زدنی در حال برگزاری است.

معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور افزود: همان طور که در گزارش‌های قبلی به استحضار ملت شریف رسید، بیش از ۳۰۰ هزار نفر از حافظان امنیت، مشغول حراست و مراقبت‌های امنیتی هستند.

میراحمدی تاکید کرد: تقلا و جنگ روانی دشمنان برای مأیوس سازی و ایجاد تردید در ذهن و دل مردم ما با هدف حاضر نشدن در پای صندوق‌های رأی به صورتی همه جانبه در حال انجام است، اما این تلاش‌ها، مذبوحانه و ناکام و قطعاً یکی از اقدامات اینها در جنگ روانی امروز شایعه و دروغ پراکنی است.

وی از مردم شریف ایران خواست به این شایعات و دروغ‌ها خصوصاً در حوزه امنیتی توجه نکنند.

معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور گفت: هر مساله یا خبری را در اولین فرصت به عنوان یک راوی صادق و روایتگر اول خواهیم گفت. ملت ما همان طور که در گذشته به دروغ پراکنی و چنگ روانی دشمن توجه نکردند در این مرحله نیز به این نکته توجه خواهند داشت.

میراحمدی ادامه داد: در حالی که صدا و سیما در حال پخش مستقیم تصاویر صفوف فشرده و طولانی در پای صندوق‌های رأی است، بنگاه‌های دروغ پراکنی در حال انتشار خبر خلوت بودن شعب رأی هستند که این عادت کهنه دشمنان ملت ایران است و مردم ما با آن آشنایی دارند.

وی با بیان اینکه امروز شاهد خلق حماسه بزرگی خواهیم بود که به دست ملت شریف ایران رقم خواهد خورد، گفت: مردم با حضور خود در انتخابات تهدیدات را از کشور ما دور خواهند کرد، این حضور برای کشور فرصت ساز و تضمین کننده امنیت ملی و منافع ملی خواهند بود. آینده کشور ما به دست ملت رقم خواهد خورد؛ خصوصاً اینکه امروز جشن تکلیف سیاسی رأی اولی‌ها است که در همایش‌ها و تجمعات گسترده، آمادگی خود را برای حضور نشان دادند، رأی اولی‌ها با اعضای خانواده در ساعات اولیه رأی گیری حضور خواهند یافت.

کد خبر 732116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.