مشارکت در انتخابات به انقلاب و ایران کمک می‌کند

استاندار اصفهان گفت: یکی از عرصه‌هایی که امروز می‌توانیم با حضور خود به انقلاب و ایران کمک کنیم مشارکت در انتخابات است، زیرا چشم دنیا امروز به کشور ما معطوف شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سید رضا مرتضوی صبح امروز_جمعه یازدهم اسفند_ پس از شرکت در فرایند رأی‌گیری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی همزمان با ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری در حال برگزاری است.

وی افزود: استان اصفهان همواره به عنوان یک استان پیشتاز و ستون‌های خیمه انقلاب اسلامی بود و در دوران‌ها مختلف از شروع نهضت امام (ره) تا دوران دفاع مقدس سعی کرده است برای پایداری انقلاب اسلامی تلاش کند.

استاندار اصفهان تصریح کرد: امروز در یک جنگ ترکیبی در حال مبارزه با نظام استکباری هستیم، نظامی استکباری که امروز از جنایت علیه مردم غزه واهمه‌ای ندارد، یکی از عرصه‌هایی که امروز می‌توانیم با حضور خود به انقلاب و ایران کمک کنیم مشارکت در انتخابات است، زیرا چشم دنیا امروز به کشور ما معطوف شده است.

وی ادامه داد: ضرورت دارد هم ما به عنوان یک ایرانی برای حفظ استقلال، امینت و اقتدار کشور پای صندوق‌های رأی حاضر شویم، و با انگشت خود در پیروزی ملت ایران کمک کنیم.

مرتضوی تصریح کرد: در استان اصفهان حدود ۱۷۰ هزار رأی اولی حضور دارند، امروز جشن تکلیف سیاسی این عزیزان است، به‌نظر می‌رسد امروز جلوه‌ای زیبا را با حضور رأی اولی‌ها پای صندوق‌های رأی را شاهد باشیم.

کد خبر 732111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.