بارندگی مانع از برگزاری انتخابات در روستاها نشد/ تمام شعب استان یزد فعال شد

رئیس کمیته پشتیانی ستاد انتخابات استان یزد گفت: تمام شعب انتخابات راس ساعت ۸ صبح، بر خط فعال شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، محمدحسین پارسائیان دقایقی قبل در صف انتظار اخذ رأی در مسجد روضه محمدیه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در یزد اظهار کرد: انتخابات امسال با احراز هویت رأی‌دهندگان به‌صورت برخط انجام می‌شود که در این خصوص تمهیدات متعددی در روزهای گذشته اتخاذ و اجرا شده است و شعبات رأس ساعت ۸:۰۰ صبح برای شروع آمادگی داشتند و به‌صورت بر خط نیز تمام شعب را فعال دیدیم.

وی افزود: برای اینکه ارتباط برخط پایداری شکل گیرد، عوامل متعددی دخیل هستند که تمام این مؤلفه‌ها انجام شد؛ تمام شعب ما در سراسر استان فعال است و شعب ثابت و شعب سیار نیز در مسیرهای تعیین شده آماده هستند.

رئیس کمیته پشتیانی ستاد انتخابات استان یزد عنوان کرد: بارش رحمت الهی باعث نگرانی‌هایی برای انسداد محورهای مواصلاتی استان به ویژه در مسیرهای منتهی به روستاها بود، مسئولان و نیروها در اداره راهداری و معاونت استانداری در مدیریت بحران شبانه‌روز تلاش کردند تا محورهای مواصلاتی باز شوند و صندوق‌های رأی نیز در این مکان‌ها شروع به فعالیت کنند.

پارسائیان ادامه داد: بیش از ۱۴ هزار نفر از همشهریان و هم‌وطنان در فرایند انتخابات دخیل هستند و تلاش دارند تا انتخابات سالم و پرشوری در استان انجام شود.

کد خبر 732103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.