انتخاب فرد اصلح پیشرفت و آبادانی کشور را به دنبال دارد

استاندار همدان گفت: از همه مردم برای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری و شرکت در انتخابات دعوت می‌کنم تا با انتخاب فرد اصلح در پیشرفت و آبادانی کشور مؤثر ظاهر شوند.

علیرضا قاسمی‌فرزاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در همدان اظهار کرد: حضور در انتخابات یک تکلیف است که همه مردم با حضوری پرشور، به نظام و انقلاب اسلامی ادای تکلیف می‌کنند.

وی با اشاره به اهمیت حضور حداکثری همه مردم در انتخابات افزود: طبق فرمایش سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، جمهوری اسلامی حرم است و شرکت در انتخابات دفاع از این حرم خواهد بود.

استاندار همدان ادامه داد: مردم با ارائه هریک از مدارک پنج‌گانه از جمله شناسنامه، کارت ملی، گواهینامه، کارت پایان خدمت و گذرنامه می‌توانند در فرآیند رأی‌گیری شرکت کنند.

قاسمی‌فرزاد اضافه کرد: ۳۷۵ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه همدان و فامنین از صبح امروز آماده فعالیت است که ۳۲۰ شعبه در شهرستان همدان و ۵۵ شعبه دیگر نیز در شهرستان فامنین فعالیت می‌کنند.

وی اضافه کرد: از همه مردم برای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری و شرکت در انتخابات دعوت می‌کنم تا با انتخاب فرد اصلح در پیشرفت و آبادانی کشور مؤثر ظاهر شوند.

کد خبر 732102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.