مشارکت حماسی مردم در انتخابات موجب تقویت جایگاه ایران در عرصه بین‌المللی می‌شود

استاندار کردستان گفت: مشارکت حماسی مردم در انتخابات موجب تقویت پشتیبانی و پشتوانه‌های مردمی کشور و تقویت جایگاه و مواضع کشور در عرصه بین‌المللی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، اسماعیل زارعی کوشا، شامگاه پنجشنبه دهم اسفند، در مراسم گرامیداشت هفتادویکمین سالروز استقلال کانون وکلای دادگستری که در مجتمع فرهنگی فجر سنندج برگزار شد، با بیان اینکه کانون وکلا یکی از نهادهای اثرگذار مدنی در کشور است، اظهار کرد: باید یاد کنیم از کسانی که با نگاه دقیق و شجاعانه در تدوین لایحه استقلال کانون وکلا نقش داشتند، بویژه مرحوم مصدق که از کارهای ماندگار ایشان است.

وی افزود: مجموعه مدیریت استان و دستگاه‌های اجرایی آمادگی کامل دارند که تعاملی مؤثر و دوسویه را با کانون وکلا شکل دهند تا ما بتوانیم از توان و ظرفیت وکلای استان بیشتر بهره بگیریم.

استاندار کردستان ادامه داد: ما آرزو می‌کنیم آنچه دغدغه این جامعه است برطرف شود و نهاد وکالت به عنوان نهادی که حریت و آزادگی و استقلال لازمه کارآمدی آن است بتواند بهتر از گذشته به مسیر خود با انگیزه مضاعف ادامه دهد.

زارعی‌کوشا اضافه کرد: وکالت دانشی است که باید آمیخته با فن بیان، موقعیت شناسی و هوشیاری کامل و هنرمندی در پیگیری و دفاع در هدایت متهم باشد.

وی با اشاره به آیه قرآن کریم که نجات جان یک انسان همچون نجات جان تمام بشریت است، ادامه داد: این فرصت برای وکیل فراهم شده است تا در طول زندگیش با حرفه خود جان انسان‌های زیادی را نجات دهد.

استاندار کردستان در ادامه تصریح کرد: فردا روز بسیار سرنوشت سازی برای کشور ما است چون مقدرات کشور برای چهار سال آینده به دست افرادی سپرده می‌شود که از جایگاه بالایی برخوردارند.

زارعی‌کوشا خاطرنشان کرد: همه آنچه که همه نهادهای مسئول در کشور انجام می‌دهند در چارچوب قوانین مجلس است و مسیر حرکت کشور بر اساس ریل‌گذاری مجلس انجام می‌شود.

وی تاکید کرد: مشارکت حماسی مردم در انتخابات موجب تقویت پشتیبانی و پشتوانه‌های مردمی کشور و تقویت جایگاه و مواضع ما در عرصه بین‌المللی می‌شود و برآیند آن نیز افرادی اصلح خواهند بود.

به گزارش ایمنا، در این مراسم آئین تحلیف از وکلای جدیدالورود کانون وکلای کردستان برگزار شد.

کد خبر 732043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.