شاهد حضور پرشور مردم در انتخابات خواهیم بود

مربی تیم کشتی فرنگی سپاهان گفت: اطمینان دارم مردم حضور پرشور و منسجمی در انتخابات خواهند داشت. شرکت در انتخابات وظیفه‌ای است که روی شانه هر شهروندی وجود دارد.

صالح کیان ارثی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص عملکرد آکادمی کشتی سپاهان اظهار کرد: پیش از اینکه رسول جزینی در آکادمی سپاهان فعالیت خود را آغاز کند، تیم پراکنده‌ای را در اختیار داشتیم ولی با تلاش کادرفنی موفق شدیم تیمی منسجم را تشکیل دهیم. با وجود اینکه زمان کمی تا مسابقات داشتیم، اما نتایج قابل قبولی کسب کردیم و هم اکنون نیز از سپاهان کشتی‌گیرانی برای رقابت‌های آسیایی و جهانی در لیست اعزام حضور دارند.

وی افزود: مسیر موفقی را در پیش گرفته‌ایم و همانگونه که پیش از این اشاره کرده‌ام در آینده نتایج بهتری را کسب خواهیم کرد. بی‌شک روزهای روشنی در انتظار کشتی فرنگی اصفهان خواهد بود. بدون تردید با سیستم تمرینی و همتی که در کشتی‌گیران مشاهده می‌کنم، نتایج بسیار خوبی کسب خواهیم کرد.

مربی تیم کشتی فرنگی سپاهان با اشاره به عملکرد عباس مهدی‌زاده و سروش خواجه امیری در اردوهای تیم ملی تصریح کرد: مهدی‌زاده از نظر جنگندگی کشتی‌گیر بی نظیری به شمار می‌رود، اما گاهی بخت با ورزشکاران یار نیست و متأسفانه در فینال مسابقات قهرمانی کشور مسابقه هفت بر یک پیروز را دیسکالیفه شد. در هر صورت نمی‌توان در مسائل داوری دخالت کرد، اما اطمینان داشته باشید مهدی‌زاده در مسابقات آسیایی و جهانی مدال آوری خواهد کرد. بی شک خواجه‌امیری از جمله کشتی گیرانی به شمار می‌رود که می‌توان از وی به عنوان یک پدیده یاد کرد. امیدوارم در عرصه‌های بین المللی پتانسیل خود را نشان دهد.
وی پیرامون حضور مردم در انتخابات خاطر نشان کرد: اطمینان دارم مردم حضور پرشور و منسجمی در انتخابات خواهند داشت. شرکت در انتخابات وظیفه‌ای است که روی شانه هر شهروندی وجود دارد و بی‌شک شاهد حضور گسترده مردم خواهیم بود.

کد خبر 732032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.