برپایی میز خدمت مسئولان قضایی کرمانشاه در مزار شهدا

میز خدمت مشاوره حقوقی و قضایی رئیس کل و معاونین دادگستری استان کرمانشاه در محل مزار شهدای کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، شهرام کرمی امروز _ پنجشنبه دهم اسفند _ در حاشیه برپایی میز خدمت دستگاه قضائی در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه میز خدمت مسئولین قضائی استان هر هفته در یکی از محلات شهر کرمانشاه برپا می‌شود، اظهار کرد: امروز (پنجشنبه) هم میز خدمت را به محل مزار شهدای کرمانشاه آورده‌ایم تا ضمن ادای احترام به ارواح طیبه شهدا، در خدمت تعدادی از مردم استان باشیم.

وی افزود: در برنامه امروز تعدادی از شهروندان به ما مراجعه کرده و مشکلات قضائی خود را مطرح کردند که دستورات لازم برای آنها صادر شد.

رئیس کل دادگستری استان تصریح کرد: در این برنامه، برای پرونده‌هایی که مشکل آنها قابل حل است در همین جا دستورات مورد نیاز را صادر می‌کنیم و اگر پرونده‌ای نیاز به پیگیری دادرسی و قضائی داشته باشد، آن را به شعبه مربوطه ارجاع می‌دهیم تا اقدامات لازم برای رسیدگی به آن صورت گیرد.

وی در خصوص اهمیت برپایی میزهای خدمت مسئولین قضائی استان عنوان کرد: دسترسی ساده مردم به مسئولین قضائی یکی از رویکردهای مهم قوه قضائیه است که ما نیز در کرمانشاه آن را با حضور در محلات مختلف اجرایی می‌کنیم.

کرمی خاطرنشان کرد: با توجه به حجم زیاد پرونده‌های موجود در دستگاه قضائی چنین نشست‌هایی باعث می‌شود تا با فراغ بال بیشتری به مشکلات مردم در حوزه حقوقی و قضائی رسیدگی کنیم.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه یکی از مهمترین برنامه‌های دستگاه قضائی استان ایجاد صلح و سازش در پرونده‌های قضائی است، اعلام کرد: تلاش داریم تا موضوع صلح و سازش و ریش سفیدی را بین مردم گسترش دهیم و طبق آمارها امسال هم آمار صلح و سازش در پرونده‌های قضائی استان رشد خوبی پیدا کرده است.

کد خبر 731985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.