بازدید استاندار اصفهان از آمادگی حوزه انتخابیه اصفهان در آستانه انتخابات

استاندار اصفهان به همراه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری باحضور در فرمانداری اصفهان از آخرین آمادگی‌های حوزه انتخابیه اصفهان بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان اصفهان، سیدرضا مرتضوی _پنجشنبه، دهم اسفند_ در آستانه انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، در جریان بازدید از فرمانداری شهرستان اصفهان، اظهار کرد: از ماه‌های گذشته برنامه‌ریزی‌های بسیار گسترده، ممتد و فشرده‌ای در بخش‌های مختلف استان در راستای برگزاری انتخاباتی سالم، امن، پرشور و رقابتی در نظر گرفته و اجرایی شده است.

وی افزود: در حوزه‌های مختلف انتخابیه، شرایط، امکانات و بضاعت‌هایی فراهم شده است و تمهیدات متعددی را هیئت‌های اجرایی با محوریت فرمانداران برنامه‌ریزی کردند.

استاندار اصفهان ضمن اشاره به بازدید از فرایند اجرایی انتخابات در فرمانداری شهرستان اصفهان گفت: تلاش شده با همراهی مردم، انتخابات به صورت منسجم برگزار شود.

مرتضوی با اشاره به اینکه سه هزار و ۱۶۱ شعبه اخذ رأی در استان در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: درمجموع در استان اصفهان بالغ بر ۷۵ هزار نفر عوامل اجرایی و حوزه‌های حفاظتی برای برگزاری انتخابات حضور دارند.

وی افزود: انتخابات‌های بسیاری در کشور برگزار شده، اما فضای انتخابات این دوره نسبت به ادوار گذشته بی‌سابقه است، زیرا دشمن تمام تلاش خود را به کار بسته تا انتخابات را مخدوش کند.

استاندار اصفهان گفت: دشمن درصدد است با تشویق مردم به عدم مشارکت در انتخابات و ناکارآمد نشان دادن مجلس، این موضوع را به عنوان تجلی کاهش سرمایه اجتماعی نظام جمهوری اسلامی به دنیا نشان دهد.

مرتضوی با تأکید بر حضور مردم در همه عرصه‌های ملی، خاطرنشان کرد: مردم ما هر کجا که باید از نظام جمهوری اسلامی و ایران اسلامی حمایت کنند، دریغ نکرده‌اند و در بزنگاه‌های مختلف این موضوع مشخص است.

وی ادامه داد: برنامه‌ریزی جهت حضور مسئولان در مناطق مختلف، ارتباطات مردمی و رویکرد دولت این نوید را می‌دهد که مردم با حضور پرشور خود در انتخابات به خوبی به دشمنان پاسخ دهند و نقشه شوم آنان را نقش بر آب کنند.

مرتضوی اظهار کرد: در این دوره از برگزاری انتخابات به نیروسازی و تقویت سرمایه اجتماعی نظام نیز توجه ویژه‌ای شده است.

وی برگزاری انتخابات را در نگاهی تخصصی و حرفه‌ای دانست و اظهار کرد: مردمی‌ترین و امن‌ترین انتخابات در جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.

استاندار اصفهان در پایان آحاد مردم استان اصفهان را به حضور پرشور در انتخابات دعوت کرد.

کد خبر 731972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.