مسدودی برخی جاده‌های خراسان رضوی به دلیل کولاک برف

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری خراسان رضوی از کولاک برف و انسداد برخی جاده ها در خراسان رضوی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط عمومی اداره راه استان خراسان رضوی، یوسف بنی‌اسدی در خصوص آخرین وضعیت جاده‌های خراسان رضوی اظهار کرد: با توجه به بارش برف، مه‌گرفتگی و سرمای شدید راه‌های استان، با تلاش تعداد ۸۰۰ نیروی راهدار و بکارگیری ۵۹۳ دستگاه ماشین‌آلات سبک، نیمه‌سنگین و سنگین راهداری در قالب ۷۲ اکیپ از صبح دیروز مشغول یخ. زدایی، شن و نمک‌پاشی و سایر امور ویژه راهداری زمستانی در طول راه‌های استان هستند.

وی افزود: با توجه به یخ‌زدگی سطح راه‌ها حجم شن و نمک مصرفی از ابتدای روز گذشته در طول ۱۳ هزار کیلومتر راه استان تا ظهر فردا به بیش از ۲۵۰۰ تن بالغ خواهد شد.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری خراسان رضوی ادامه داد: از هموطنان تقاضا می‌شود، سفرهای غیر ضرور خود را به زمان مناسب‌تری موکول کرده و در صورت ضرورت سفر، حتماً از سلامت فنی، صحت عملکرد سیستم گرمایشی، برف پاک کن‌ها و سوخت کافی خودروی خود مطمئن بوده، زنجیر چرخ و سایر تجهیزات ایمنی سفر در زمستان را همراه خود داشته باشند و با احتیاط و رعایت سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

وی افزود: بر اساس آخرین وضعیت راه‌های استان در حال حاضر محورهای فرعی تربت جام صالح آباد، ترلت جام باخرز و فریمان-ژرف به دلیل وقوع کولاک و نبود دید افقی و عدم ایمنی مسدود اعلام شده است و آخرین اطلاعات راه‌ها در سامانه ۱۴۱ بروزرسانی می‌شود.

کد خبر 731961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.