همه چیز آماده برگزاری یک انتخابات باشکوه است

فرماندار ملایر با تأکید بر آمادگی کامل مجموعه های دخیل در انتخابات برای برگزاری هرچه بهتر این مهم گفت: در مجموع مطابق با آمار سامانه انتخابات ۵۵ نفر در عرصه انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه ملایر به رقابت می پردازند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، سلمان اسماعیلی امروز _پنجشنبه دهم اسفند_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هیچ سختی در روند رأی‌گیری وجود ندارد و پس از احراز هویت به منوال سنوات گذشته، به جای تعرفه به افراد کارت‌های اعتباری رأی داده شده و افراد حاضر در شعبه نیز راهنمایی‌های لازم را خواهند داشت.

وی افزود: با پنج سند هویتی (شناسنامه، گذرنامه، کارت ملی، گواهینامه و کارت پایان خدمت) می‌توان رأی داد و صرفاً برای راحتی همشهریان عزیز سعی کردیم هرجایی که تجمعی از مردم وجود دارد امکان اخذ رأی به سهولت فراهم باشد.

فرماندار ملایر ادامه داد: با اقلیتی که ممکن است اقدام به رفتارهای خلاف قانون نظیر خرید و فروش رأی و… نمایند به شدت و قانونی برخورد خواهیم کرد و در این زمینه هیچ‌گونه اغماضی نداریم، مطمئناً طبق ماده ۸۲ و ۸۳ قانون انتخابات با تخلفات نامزدها برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

اسماعیلی اضافه کرد: ضمن تشکر از اعتماد شورای محترم نگهبان و وزارت کشور بابت انتخاب ملایر به عنوان یکی از مراکز برگزاری انتخابات تمام الکترونیک بزرگترین پروژه اجرایی شهرستان را با رعایت کامل قانون به سرمنزل مقصود خواهیم رساند.

کد خبر 731960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.