دعوت شهردار اراک از شهروندان اراکی برای مشارکت پرشور و حداکثری در انتخابات

شهردار اراک از شهروندان ولایت مدار و همیشه در صحنه اراک برای حضور پرشور و مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو دعوت بعمل آورد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، علیرضا محمودی با صدور پیامی از تمام شهروندان خواست تا با شرکت در انتخابات یازدهم اسفند، نقش مؤثری در خنثی‌سازی توطئه علیه کشور بردارند.

متن پیام به شرح ذیل است: دشمنان در طول چهار دهه اخیر فتنه‌های بسیاری را انجام دادند تا مردم را نسبت به تعیین سرنوشت خود دلسرد کنند، اما ملت ایران با افتخار و مصمم پای صندوق‌های رأی حاضر شده‌اند و همانند همیشه حماسه آفریده‌اند.

ملت بزرگ ایران اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، حضوری باشکوه در تمامی انتخابات داشته‌اند و مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی، همواره تأمین‌کننده اقتدار، امنیت و منافع ملی ایران اسلامی بوده است.

اینجانب ضمن دعوت از ملت همیشه در صحنه ایران علی‌الخصوص مردم شریف، انقلابی و شهیدپرور شهر اراک جهت حضور در پای صندوق‌های رأی، از درگاه ایزد منان در سایه‌سار توجهات حضرت بقیه الله الاعظم امام زمان (عج)، سربلندی، موفقیت، پیشرفت و عزت روزافزون نظام جمهوری اسلامی ایران را آرزومندم.

کد خبر 731958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.