تردد در تمام محورهای استان مرکزی برقرار است/ راه‌های روستایی در حال بازگشایی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: هم اینک تردد روان در تمامی محورهای اصلی استان برقرار است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی، مهرداد جهانی اظهار کرد: با تلاش بی وقفه و جهادی راهداران ۳۷ هزار کیلومتر باند از راه‌های استان برف‌روبی شد.

وی افزود: سامانه بارشی برف از عصر روز شنبه هفته جاری وارد استان شد و بر این اساس تمامی شهرستان‌ها شاهد بارش برف بودند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی تصریح کرد: هم اینک تردد روان در تمامی محورهای اصلی استان برقرار است.

جهانی افزود: طی این مدت برای تسهیل در تردد خودروها و جلوگیری از انسداد مسیر ۵۰۰ نفر نیروی راهدار با استفاده از ۳۰۰ دستگاه انواع ماشین‌آلات، ۳۷ هزار کیلومتر باند راه از محورهای مواصلاتی استان را برف‌روبی کردند.

وی اضافه کرد: همچنین طی این مدت برای جلوگیری از یخ زدگی سطح جاده‌ها و انسداد مسیر ۱۱ هزار تن مخلوط شن و نمک استفاده شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی با بیان اینکه با اقدامات صورت گرفته تردد روان در محورهای اصلی استان برقرار است گفت: نیروهای راهداری با تلاش بی وقفه خود هم اکنون در حال بازگشایی مسیرهای روستایی هستند.

جهانی ادامه داد: کاربران جاده‌ای می‌توانند برای اطلاع از آخرین وضعیت جاده‌ها پیش از انجام سفر از سامانه ۱۴۱ بهره بگیرند.

وی تاکید کرد: به رانندگان توصیه می‌شود در صورت امکان از تردد غیر ضرور در جاده‌ها دوری کنند، اما در صورتی که سفرشان ضرورت دارد، بدون زنجیر چرخ در محورهای برف‌گیر تردد نکنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی با اشاره به در پیش بودن انتخابات و موانع تردد در محورهای روستایی، خاطرنشان کرد: نیروهای تلاشگر راهدار از صبح امروز بدون وقفه شروع به بازگشایی محورهای روستایی کرده‌اند تا برای روز جمعه ۱۱ اسفندماه در این خصوص مشکلی وجود نداشته باشد.

جهانی افزود: این اداره کل آمادگی لازم برای برقراری تردد ایمن و روان در این محورها را دارد.

کد خبر 731955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.