آغاز به کار خط ویژه زیارت حرم مطهر شاهچراغ (ع) از صدرا به شیراز

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل ترافیک شهرداری شهر جدید صدرا از تحول در حمل و نقل عمومی صدرا با راه‌اندازی خط ویژه زیارت خبر داد و گفت: پنجشنبه هر هفته شهروندان می توانند با این خط ویژه به صورت رفت و برگشت به زیارت حرم مطهر شاهچراغ (ع) مشرف شوند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی شهرداری صدرا، جهانپور رستم‌پور امروز _پنجشنبه، دهم اسفند_ اظهار کرد: طرح خط ویژه زیارت جهت ترویج فرهنگ زیارت و تسهیل در دسترسی‌های شهروندان به زیارت حرم مطهر شاهچراغ (ع) به تصویب اعضای شورای اسلامی شهر صدرا رسیده بود.

وی افزود: جهت حضور شهروندان صدرا در شهرستان شیراز و زیارت حرم مطهر شاهچراغ (ع) این خط ویژه اتوبوس به صورت رفت و برگشت، در روزهای پنجشنبه هر هفته رأس ساعت ۱۶ عصر از میدان گل‌ها (امام رضا (ع)) به سمت حرم شاهچراغ حرکت خواهد کرد و همچنین ساعت بازگشت زائرین این حرم مطهر ساعت ۱۹ شب به سمت شهر صدرا است.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل ترافیک شهرداری شهر جدید صدرا در پایان خاطرنشان کرد: این طرح و پیشنهاد رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر صدرا ارائه شد که توسط شورای اسلامی صدرا به تصویب رسید.

به گزارش ایمنا، فعالیت این خط ویژه جهت انتقال شهروندان به حرم شاهچراغ (ع) از امروز دهم اسفند شروع خواهد شد.

کد خبر 731947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.