اینک در آستانه آزمایشی دیگر قرار گرفته‌ایم

در بیانیه اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی برای حضور پرشور در انتخابات ۱۱ اسفند آمده است: اینک در آستانه آزمایشی دیگر قرار گرفته‌ایم، انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی میدانی دیگر برای نشان دادن غیرت و بصیرت شما مردم غیور فراهم کرده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، در بیانیه اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی ضمن دعوت به مشارکت حداکثری در انتخابات یازدهم اسفند آمده است:

«مردم شریف استان مرکزی، آفرین برشما که با حضوری آگاهانه در صحنه‌های مختلف انقلاب حماسه‌ها آفریدید و نشان دادید که استان مرکزی، استان ولایی و انقلابی است، آفرین بر این غیرت و بصیرت.

اینک در آستانه آزمایشی دیگر قرار گرفته‌ایم، انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی میدانی دیگر برای نشان دادن غیرت و بصیرت شما مردم غیور فراهم کرده است.

مردم ما می‌دانند در شرایط کنونی دشمنان اختلاف سیاسی را در جامعه ما دنبال می‌کنند و تلاش دارند با ایجاد یأس و ناامیدی مردم را از مشارکت در تعیین سرنوشت خود باز دارند و درصدد ایجاد توطئه در این عرصه هستند.

استکبار جهانی به خوبی می‌داند که امروز ایران اسلامی به الگویی بی‌بدیل برای استکبارستیزی و نماد مردم‌سالاری دینی در جهان تبدیل شده است، آنان به خوبی می‌دانند که بیداری اسلامی در جهان اسلام با تاسی از ملتی شکل گرفته که ۴۵ سال پیش توانست همینه پوشالی آمریکا، اسرائیل و انگلیس را در هم بشکند و با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی و با برگزاری پرشور ده‌ها انتخابات عزت و سربلندی را نصیب خود سازد.

مردم شریف ایران همانطور که با حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، ناامیدی و یاس را بر همه ظالمان و دشمنان کشور مستولی کردند با شرکت در انتخابات ۱۱ اسفند نیز بار دیگر دشمنان و تفرقه‌افکنان که قصد ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را دارند کور خواهند کرد و جلوی کارشکنی‌های آنان را خواهند گرفت.

مدیرکل، معاونین و کارکنان اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی به همراه صنعت گران، معدن کاران، تجار و بازرگانان، اصناف و تشکل‌های زیر مجموعه؛ اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اراک، خانه صنعت و معدن استان مرکزی و اتاق اصناف استان مرکزی همراه شما مردم بزرگوار در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین مجلس شورای اسلامی به تبعیت از فرامین رهبری شرکت کرده و بار دیگر توطئه دشمنان اسلام را با این حضور خویش خنثی خواهیم کرد و ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب و شهیدان حضور پُر رنگی در این انتخابات مهم اعلام خواهیم کرد.»

کد خبر 731938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.