تمام محورهای گیلان باز و تردد در جریان است

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان گفت: تمام جاده‌های اصلی و فرعی و روستایی گیلان باز و تردد در محورهای مواصلاتی استان در جریان است.

غلامعلی نیک‌فهم در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در گیلان، اظهار کرد: بارش برف طی هفته جاری ۹ شهرستان استان گیلان را سفیدپوش کرد و طی سه روز در مجموع حدود ۱۶ میلیون متر مکعب برف‌روبی در محورها توسط اکیپ‌های راهداری منطقه انجام شد.

وی افزود: طی این مدت بارش برف شدید محورهای مواصلاتی رودسر، املش، دیلمان و بخشی از رودبار، ماسال و رضوانشهر را مسدود کرد، که با حضور اکیپ‌های راهداری منطقه عملیات بازگشایی این محورها انجام شد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان خاطرنشان کرد: هم اکنون تمام راه‌های اصلی و فرعی و روستایی گیلان باز و تردد در محورهای مواصلاتی استان جریان است.

نیک‌فهم تصریح کرد: محور پونل به خلخال از کیلومتر ۴۸ به دلیل احتمال ریزش بهمن و نبود ایمنی کافی تا اطلاع ثانوی مسدود شده است.

وی گفت: ۵۴۲ راهدار، سر اکیپ و راننده با ۳۷۰ دستگاه ماشین‌آلات سبک، نیمه‌سنگین و سنگین با استقرار در ۵۳ راهدارخانه ثابت و سیار استان تا پایان تعطیلات نوروز در آماده‌باش هستند.

کد خبر 731933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.