آمادگی کامل استان سمنان برای برگزاری انتخابات ۱۱ اسفند

رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان سمنان از آمادگی کامل این استان برای برگزاری انتخابات یازدهم اسفند ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، محمد حمیدی امروز _پنجشنبه، دهم اسفند_ در دوازدهمین نشست هیئت بازرسی انتخابات استان سمنان، اظهار کرد: بحث نرم‌افزار، یک کار متفاوت و جدید از وزارت کشور جهت تسریع و دسترسی آسان در برگزاری انتخابات است که کار با آن را به عنوان یک ابزار باید نگاه کرد و امکان هر گونه مشکل در سامانه وجود دارد.

وی با اشاره به آمادگی کامل استان سمنان برای برگزاری انتخابات یازدهم اسفند، افزود: تمامی هیئت‌های شهرستانی روز جمعه اول وقت باید آمادگی کامل داشته و رأس ساعت مقرر در حوزه‌های خود حضور یافته و ارتباط مؤثر با حوزه انتظامی و امنیتی از طریق فرمانداران داشته باشند.

رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان سمنان با تاکید بر اینکه ارسال گزارش از سوی دبیرخانه مربوطه با حساسیت بیشتر انجام شود، خاطرنشان کرد: امکان ثبت تخلفات انتخابات در نرم‌افزار و ثبت مستندات فرایند انتخابات الزامی است و تا حد امکان تخلفات بررسی و گزارش به صورت کامل تکمیل و جهت رفع آن سریعاً اقدام شود.

حمیدی تصریح کرد: حفظ آرامش و خونسردی و پرهیز از هر گونه تنش که باعث کاهش انگیزه خواهد شد، با مدیریت به جهت بهبود عملکرد انجام شود.

وی ادامه داد: تکمیل کاربرگ‌ها در زمان معین انجام شود و هیچ عاملی نباید باعث توقف کار شود و بایستی به نحو احسن صورت گیرد.

کد خبر 731928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.