رای امروز ما جبهه مقاومت را امیدوار و دشمن را ناامید می‌کند

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز این رای‌ها دشمن را ناامید، مردم و جبهه انقلاب را امیدوار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، سردار حسین سلامی امروز_ پنجشنبه دهم اسفند_ با حضور در گلزار شهدای کرمان، ضمن ادای احترام به مقام شهدا علی‌الخصوص شهید جبهه مقاومت اظهار کرد: شهادت عالی‌ترین و پرفضیلت‌ترین ارزش و آرزو برای مردمان مؤمن است.

وی افزود: همه تجربه‌های تاریخ نشان می‌دهد که اساساً جریان فتوحات اسلامی و پیشرفت‌ها از بستر جهاد و شهادت است و این چیزی نیست که اگر قهرمانان و مردمانی از یک جامعه شهید شوند، مردم آن را آنها را فراموش کند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه شهادت همیشه رویش‌های بسیار قدرتمندی را ایجاد می‌کند و بارها در جنگ‌ها دیده می‌شد که اگر یکی در جنگ شهید می‌شد ده‌ها جوان می‌رفتند و پرچم را به دست می‌گرفتند، گفت: شهادت افتتاح کننده راه‌های جدید برای مردم است و این محاسبه دشمن غلط است که فکر می‌کند با شهید کردن مردم مسلمان می‌تواند مسلمانان را خاموش و خانه‌نشین کند.

وی ادامه داد: با شهادت حاج‌قاسم مردم بلند شدند، شهادت قیام ایجاد می‌کند وقتی در حادثه تروریستی اخیر کرمان مردم مظلوم به شهادت رسیدند، مردم با وجود احساس خطر آمدند و اعتنا نکردند و با همان شوق و ارادت دوباره ظاهر شدند. مردم اساساً با شهادت زنده هستند.

سرلشکر سلامی افزود: همه مردم می‌توانند تجسم کنند که اگر این شهدا امروز در حیات ظاهری و در دنیا بودند حضورشان در انتخابات چگونه بود؟ قطعاً پاسخی قوی که می‌توان داد این است که همه شهدایی که زیر خاک هستند و در جوار رحمت الهی همه در انتخابات شرکت می‌کردند و رأی می‌دادند.

وی تصریح کرد: اگر مردم می‌خواهند به شهدا احترام بگذارند و راهشان را ادامه دهند، حضور حداکثری در انتخابات داشته باشند؛ این یک دعوت سیاسی نیست، یک دعوت معنوی است و یک انجام وظیفه و تکلیف الهی است که با عشق و علاقه صندوق‌های انتخابات را از آرا پر کنیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: هر رأی مثل یک موشکی است که به قلب دشمنان شلیک می‌شود یعنی اگر مردم بخواهند در یک نبرد سیاسی شرکت کنند و پیروز شوند، باید پای صندوق‌ها بیایند و رأی بدهند. امروز این رأی‌ها دشمن را ناامید، مردم و جبهه انقلاب را امیدوار می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: کلمه مردم واژه مقدسی است که در قرآن با تقدس آمده است مردم علم انقلاب، صاحب انقلاب هویت و ساختار اصلی و اقتدار انقلاب هستند.

کد خبر 731911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.