انجام ۲۵۰۰ کیلومتر برف‌روبی در جاده‌های کرمانشاه طی ۲۴ ساعت گذشته

سرپرست اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه از انجام ۲۵۰۰ کیلومتر باند عملیات برف‌روبی در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سید شهرام کهریزی امروز _پنجشنبه دهم اسفند_ اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۵۷۰ کیلومتر باند عملیات برف‌روبی در محورهای استان انجام شده که ۱۸۹۰ کیلومتر باند در محورهای اصلی و ۶۸۰ کیلومتر در محورهای روستایی و فرعی بوده است.

وی افزود: طی این مدت ۸۰ ساعت بارش برف در محورهای اصلی و شریانی و ۳۷ ساعت در محورهای روستایی و فرعی داشته‌ایم.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه با بیان اینکه هم‌اکنون تمام محورهای اصلی، فرعی و روستایی در کرمانشاه باز است، خاطرنشان کرد: ۱۸ مورد ریزش‌برداری در محورهای مواصلاتی استان انجام شده است.

کهریزی با بیان اینکه برای جلوگیری از یخ‌زدگی جاده‌ها و تسهیل تردد بالغ بر ۱۰۰۰ هزار تن شن و نمک در محورهای مواصلاتی کرمانشاه مصرف شده است، ادامه داد: نیروهای درگیر در عملیات برف‌روبی محورهای استان بیش از ۲۱۰ نفر هستند و تعداد ماشین‌آلات به کار گرفته شده نیز ۱۴۲ دستگاه است.

وی تاکید کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته در بیشتر محورهای مواصلاتی استان بارش برف را شاهد بودیم.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمانشاه افزود: کاربران جاده‌ای قبل از تردد در جاده‌ها با شماره‌گیری ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها از آخرین وضعیت راه‌ها مطلع شوند و سفر خود را آغاز کنند.

کد خبر 731901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.