نورپردازی پل غدیر با  ۱۲ میلیارد تومان اعتبار انجام شد

رئیس اداره خدمات شهری منطقه ۴ شهرداری اصفهان گفت: نصب تابلوهای شماره‌گذاری فرعی و اصلی و تابلوهای مزین به نام شهدای منطقه با طرح لاله و دیوارکوب با هزینه‌ای بالغ بر ۴۰۰ میلیون تومان از جمله اقدامات انجام شده برای زیباسازی منطقه است.

مرتضی رادمهر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: پروژه‌های زیباسازی این منطقه شامل مواردی از جمله ساماندهی و نورپردازی پل غدیر با هزینه‌ای بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان، زیباسازی و آرام‌سازی محیطی خیابان بازارچه با هزینه‌ای بالغ بر دو میلیارد تومان و ساماندهی و زیباسازی سردهانه مادی‌های نیاصرم و فرشادی واقع در خیابان حمزه اصفهانی و مادی چشمه باقرخان در کنارگذر بزرگراه شهید صیاد شیرازی با هزینه‌ای بالغ بر سه میلیارد تومان می‌شود.

وی افزود: نما و نورپردازی میدان شهدای هسته‌ای با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان، احداث نماد میدان شهدای کردآباد با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد تومان و زیباسازی پیرامون مساجد از جمله مسجد امام حسن عسکری (ع) و امام‌زاده شاهزید (س) واقع در خیابان هشت‌بهشت شرقی با هزینه‌ای بالغ بر ۴۲۰ میلیون تومان از دیگر اقدامات این منطقه در راستای زیباسازی بوده است.

رئیس اداره خدمات شهری منطقه ۴ شهرداری اصفهان تاکید کرد: نصب تابلوهای شماره‌گذاری فرعی و اصلی در سطح منطقه به‌ویژه تهیه و نصب تابلوهای مزین به نام شهدای منطقه با طرح لاله و دیوارکوب با هزینه‌ای بالغ بر ۴۰۰ میلیون تومان نیز یکی دیگر از اقدامات در راستای زیباسازی منطقه است.

رادمهر گفت: دیگر اقدامات این منطقه در زمینه زیباسازی شامل مواردی از جمله ساماندهی و مرمت نمادها و المان‌ها در میادین و معابر با هزینه‌ای بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان و تهیه و نصب بازی‌های جدید در باغ غدیر و حاشیه زاینده‌رود به‌ویژه پل شهرستان با هزینه‌ای بالغ بر ۸۳۲ میلیون تومان می‌شود.

وی ادامه داد: تهیه مبلمان شهری از جمله مبلمان با طرح‌های ویژه، خانواده، کودک، سالمند و تماشا و نصب در حاشیه زاینده‌رود و باغ غدیر با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد و ۳۶۰ میلیون تومان یکی دیگر از مطالبه شهروندان در زمینه زیباسازی بود که انجام شد.

کد خبر 731897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.