تمهیدات لازم برای آغاز به‌موقع انتخابات و اخذ رأی از همه مردم اندیشیده شود

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه صیانت از آرای مردم به عنوان حق‌الناس باید در همه شعب اخذ رأی با دقت لحاظ شود، گفت: در جریان برگزاری انتخابات همه باید به خداوند متعال توکل کنند و نباید برای دنیای دیگران خود را مستوجب عقوبت الهی کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان، محمد کرمی امروز _پنجشنبه دهم اسفند_ در جلسه ستاد انتخابات سیستان و بلوچستان با تاکید بر برگزاری انتخاباتی با رعایت اصول سلامت، رقابت، مشارکت و امنیت اظهار کرد: اقدامات و تدابیر لازم برای برگزاری انتخابات در استان انجام شده است.

وی با تاکید بر اینکه فرایند رأی‌گیری باید رأس ساعت هشت صبح آغاز شود، افزود: مردم بینش خوب و نگاه عالمانه‌ای نسبت به انتخابات دارند و حضورشان در میدان بسیار مهم است.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: در جریان بارش باران و جاری شدن سیلاب، اقدامات خوبی برای بازگشایی راه‌ها، اتصال شبکه برق، فیبر نوری و ارائه خدمات به مردم انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه روستاها بسیار حائز اهمیت هستند و باید اهتمام ویژه‌ای نسبت به روستاها داشته باشیم، گفت: ما نسبت به اهالی روستاها مسئولیت داریم و همواره به دستگاه‌های اجرایی تاکید شده است تا توجه ویژه‌ای نسبت به رفع مشکلات روستاها داشته باشند.

کرمی بیان کرد: آرای مردم حق‌الناس محسوب می‌شود، بنابراین تمام عوامل اجرای و نظارتی باید از آن صیانت کنند.

وی با بیان اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی ضربات سختی از جبهه مقاومت خوردند و خودشان اذعان کرده‌اند که جمهوری اسلامی سر جبهه مقاومت است، بنابراین تلاش می‌کنند که به ایران ضربه بزنند، افزود: دشمنان جمهوری اسلامی ایران تلاش کردند که در روند انتخابات خلل ایجاد کنند و تمام توان رسانه‌ای خود را پای کار آورده‌اند که مردم را مأیوس کنند.

استاندار با بیان اینکه به فضل الهی در سیستان و بلوچستان شرایط خوبی در زمینه امنیت داریم، خاطرنشان کرد: ضدانقلاب با پشتیبانی سرویس‌های جاسوسی آمریکا و رژیم صهیونیستی همواره تلاش می‌کنند تا مشکلاتی به وجود آورند، اما مردم ما همیشه در صحنه هستند و نقشه دشمنان را بی‌اثر می‌کنند.

کد خبر 731883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.