لزوم ارتباط دائمی مسئولان با دانشجویان / شور و نشاط دانشجویی به دانشگاه‌ها بازگشت

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان گفت: در سطح دانشگاه تریبون‌های آزاد متعددی داشتیم و اولین انتقاد دانشجویان این بود که مسئولان تنها پیش از انتخابات به نقش و اهمیت دانشجو توجه دارند و در این راستا انتظار گروه‌های مختلف دانشجویان این است که ارتباط برقرار شده پس از انتخابات نیز باقی بماند.

احسان فراهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، کشور و عرق ملی را از مهم‌ترین دلایل حضور در انتخابات دانست و اظهار کرد: رضایت مردم از کشور و در مقابل کشور از مردم از مهم‌ترین موارد مطرح در هر کشور است و یکی از مصادیق این ارتباط دوطرفه، انتخابات و شرکت در این پدیده است.

وی افزود: زمانی که مردم شرکت و استقبال خود را در انتخابات نشان می‌دهند، نشان از آن است که پشت کشور هستند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان با اشاره به خواسته دانشجویان از نامزدهای مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در سطح دانشگاه تریبون‌های آزاد متعددی داشتیم و اولین انتقاد دانشجویان این بود که مسئولان تنها پیش از انتخابات به نقش و اهمیت دانشجو توجه دارند و در این راستا انتظار گروه‌های مختلف دانشجویان این است که این ارتباط پس از انتخابات نیز باقی بماند و نامزدها در جمع دانشجویان حضور داشته باشند و پیگیر دردها باشند و آن‌ها را منتقل کنند.

فراهانی ادامه داد: پس از ایام کرونا و بازگشایی دانشگاه تا حدودی شاهد رکود فعالیت‌های دانشجویی بودیم، اما در این یک ماه شور و نشاط دانشجویی متفاوت از هر زمان دیگری بود و تلاطمی در دانشگاه رقم خورد؛ بر همین اساس تفاوت این نوع فعالیت‌ها در دانشگاه نسبت به دیگر سازمان‌ها این است که دانشجویان و افراد هم‌سن در این مسیر فعالیت دارند و این موضوع باعث می‌شود محیط دانشگاهی تبدیل به محیط گفتمانی شود.

وی در پایان خطاب به دانشجویان گفت: دشمن زمانی به خود اجازه می‌دهد به خاک و امنیت یک کشور تعرض کند که متوجه می‌شود کشور پشتوانه مردم را ندارد و بر این اساس با مشارکت خودمان ثابت خواهیم کرد پشت کشور هستیم.

کد خبر 731850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.