گذار به انرژی‌ سبز با گسترش زیرساخت‌ خودروهای الکتریکی در اسپانیا

لاس‌پالماس اسپانیا زیرساخت‌های وسایل‌ نقلیه الکتریکی خود را با ایستگاه‌های شارژ جدید گسترش می‌دهد.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، لاس‌پالماس واقع در شرق جزایر قناری اسپانیا، از برنامه‌های خود برای ساخت ایستگاه‌های شارژ جدید به‌عنوان بخشی از تلاش‌های گسترده‌تر برای توسعه زیرساخت‌های وسایل‌نقلیه الکتریکی در سراسر شهر رونمایی کرد.

شهر با اشاره به این‌که این پروژه در راستای برنامه‌های خود برای توسعه زیرساخت‌های شارژ خودروهای شهری قرار دارد، اعلام کرد: ۱۷ نقطه شارژ جدید به بیش از ۶۰ نقطه در حال استفاده اضافه می‌شود که این عمل به گذار شهر به حمل‌ونقل پایدارتر و دستیابی به اهداف زیست‌محیطی کمک می‌کند.

مقامات شهر خاطرنشان کردند که ۱۷ فضای پارک جدید با نقاط شارژ خودروهای برقی به پارکینگ اصلی شهر اضافه خواهد شد. سه نقطه شارژ نیز در فضاهای کناری خیابان‌ها برای افراد کم‌توان حرکتی ساخته خواهد شد که برای دسترسی بیشتر عریض‌تر خواهد بود. دو ایستگاه شارژ ۵۰ کیلوواتی نیز با همکاری شرکت انرژی‌های تجدیدپذیر کشور ساخته خواهد شد.

گذار به انرژی‌های سبز با گسترش زیرساخت‌ خودروهای الکتریکی در اسپانیا

شرکت حمل‌ونقل عمومی لاس‌پالماس با اشاره به این‌که خودروهای برقی به‌طور میانگین بین ۶ تا ۸ ساعت شارژ می‌شوند، اظهار کرد که پارکینگ جدید نیاز انواع خودروهای برقی را پوشش می‌دهد، شارژرهای جدید آن با انواع خودروهای برقی سازگار هستند و سیاست سازگاری و بهبود سیستم‌های حمل‌ونقل لاس‌پالماس در آینده را دنبال می‌کنند.

مقامات شهری تأکید کردند که نقاط شارژ جدید دارای فناوری تشخیص باتری هوشمند هستند که به افزایش عمر باتری کمک می‌کند و شارژ باتری‌های خالی شده را در اولویت قرار می‌دهد.

لاس‌پالماس یک اپلیکیشن طراحی کرده است که بهترین راه برای یافتن نزدیک‌ترین شارژر خودروهای برقی را نشان می‌دهد و شامل تصاویر و نظراتی نیز می‌شود که توسط هزاران کاربر به اشتراک گذاشته شده است و هر جایگاه را ارزیابی می‌کند و اطلاعات مفیدتری برای ایجاد بهترین تجربه برای رانندگان خودروهای برقی ارائه می‌دهد.

با استفاده از فیلترها در این اپلیکیشن تلفن همراه یا نقشه‌وب، می‌توان نقاط شارژ لاس‌پالماس را بسته به نیاز دسته‌بندی کرد.

کد خبر 731844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.