با تیم نیم‌فصل اول فاصله داریم

سرمربی تیم فوتبال شمس‌آذر قزوین گفت: با تیمی که نیم‌فصل نخست این رقابت‌ها داشتیم، فاصله داریم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، سعید دقیقی امشب _چهارشنبه نهم اسفند_ در نشست خبری پس از بازی با تیم مس رفسنجان اظهار کرد: بازی ما با مس رفسنجان ۲ بخش داشت، نیمه اول تیم ما شرایط بهتری نسبت به حریف خود داشت و هجومی بودیم و موقعیت‌هایی را هم خلق کردیم و در این شرایط موفق به حفظ دروازه خود هم شدیم، اما نیمه دوم باد علیه تیم ما بود.

وی اضافه کرد: به طور کلی کیفیت بازی در این هوای سرد و وزش باد پایین آمده بود و خیلی هم مباحث تاکتیکی مطرح نبود، هرچند که در نیمه اول این بازی می‌توانستیم یک گل هم بزنیم.

دقیقی به بازی با تیم سپاهان اشاره کرد و گفت: سپاهان تیم بزرگی است و بالاخره باید تلاش خودمان را بکنیم و تمام تمرکز ما ریکاوری است تا بتوانیم یک بازی با کیفیت را ارائه دهیم.

سرمربی شمس‌آذر افزود: دلم نمی‌خواهد به گذشته برگردم، اما با توجه به بضاعتی که داریم، شمس آذر نتایج بدی تاکنون نداشته است و البته تیم مستحق چهار امتیاز بیشتر هم بوده است.

دقیقی ادامه داد: هر چند با تیم نیم فصل نخست این رقابت‌ها فاصله داریم، اما فضا را برای استعدادهای جوان‌تر تیم فراهم کرده‌ایم و در عین حال هم به دنبال این هستیم تا کیفیت بازی‌هایمان را افزایش داده و نشان دهیم که تیمی با لیاقت هستیم.

کد خبر 731769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.