در دیدار با شمس‌آذر توپ فقط روی هوا بود

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: نوع بازی بین مس و شمس‌آذر زیاد مورد علاقه من نیست، من از این نوع بازی‌ها لذت نمی‌برم، زیرا در این دیدار توپ فقط روی هوا بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، محرم نویدکیا شامگاه _چهارشنبه نهم اسفند_ در نشست خبری پس از بازی با تیم شمس‌آذر قزوین اظهار کرد: نوع بازی بین مس و شمس‌آذر زیاد مورد علاقه من نیست، من از این نوع بازی‌ها لذت نمی‌برم، زیرا در این دیدار توپ فقط روی هوا بود.

وی اضافه کرد: برای بهبود این نوع فوتبال، تیم ما نیازمند زمان است و بازیکنان ما هم اعتماد به نفس بیشتری باید پیدا کنند، البته تا حدودی هم جریان باد و سردی هوا هم در اجرای تاکتیک‌های هر دو تیم تأثیرگذار بود.

نویدکیا در رابطه با تقویت تیم خود در نیم فصل دوم این رقابت‌ها خاطرنشان کرد: متأسفانه به سراغ هر بازیکنی که رفتیم با رقم‌های نجومی و وحشتناک روبرو شدیم و در نهایت نیز به این نتیجه رسیدیم که با همین بازیکنان که اتفاقاً خوب هم هستند، راه را ادامه دهیم و در عین حال نیز حساسیتی هم برای از دست دادن بازیکنانم هم ندارم.

وی ادامه داد: برای سال آینده بایستی طوری برنامه‌ریزی کنیم تا بتوانیم به نحو مطلوب‌تری در رقابت‌های لیگ برتر ظاهر شویم. با توجه به سردی بیش از حد هوا و سرمای حاکم بر ورزشگاه، باید به طرفداران شمس آذر قزوین تبریک گفت که برای حمایت تیم خود به ورزشگاه آمدند و تیم خود را هم تشویق کردند.

کد خبر 731767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.