۳۱ نفر از داوطلبان انتخابات در خراسان جنوبی از دور رقابت انصراف دادند

دبیر ستاد انتخابات خراسان جنوبی گفت: ۳۱ نفر از داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی، از دور رقابت انصراف دادند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی، موسی سلیمی امروز_ چهارشنبه نهم اسفند_ با بیان این مطلب اظهار کرد: با انصراف این ۳۱ نفر، آمار نامزدهای استان برای انتخابات مجلس شورای اسلامی به ۸۳ نفر رسید.

وی تصریح کرد: تا قبل از انصراف این افراد، آمار نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی ۱۱۴ نفر بود.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خراسان جنوبی گفت: بیشترین آمار انصرافی‌ها را مربوط به حوزه انتخابیه فردوس، طبس، سرایان و بشرویه اعلام کرد و گفت: آمار انصرافی‌ها در این حوزه انتخابیه ۱۲ نفر می‌باشد.

وی با اشاره به اینکه آمار نامزدهای تأیید صلاحیت شده در حوزه فردوس، طبس، سرایان و بشرویه ۳۲ نفر بود، خاطرنشان کرد: در حال حاضر تعداد نامزدهای نهایی در این حوزه انتخابیه ۲۰ نفر است.

سلیمی آمار نامزدهای تأیید صلاحیت شده در حوزه انتخابیه قائنات و زیرکوه را ۲۸ نفر برشمرد و گفت: با انصراف ۸ نفر، تعداد نامزدهای نهایی در این حوزه انتخابیه به ۲۰ نفر رسید.

وی به انصراف ۷ نفر از نامزدها در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف اشاره کرد و اظهار داشت: آمار نامزدهای تأیید صلاحیت شده در این حوزه از ۴۰ نفر به ۳۳ نفر رسیده است.

دبیر ستاد انتخابات استان خراسان جنوبی ادامه داد: در حوزه انتخابیه نهبندان و سربیشه، تعداد نامزدهای تأیید صلاحیت شده ۱۴ نفر بود.

وی تأکید کرد: در حال حاضر با انصراف چهار نفر از نامزدها، از بین ۱۰ نفر نامزد باقیمانده در دور رقابت‌ها، یک نفر راهی مجلس شورای اسلامی می‌شود.

کد خبر 731756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.