آماده باش پرسنل راهداری برای برگزاری انتخابات پر شور در سطح آذربایجان غربی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی از آماده باش کامل پرسنل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان برای برگزاری انتخابات پرشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، ایرج دست‌نشان امروز _چهارشنبه نهم اسفند_ در جمع خبرنگاران از آماده باش کامل پرسنل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان برای برگزاری انتخابات پرشور خبر داد.

وی با اعلام این خبر افزود: بر اساس تاکید مقام معظم رهبری و همچنین وظیفه ذاتی این سازمان نیروهای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان به منظور برگزاری انتخابات پرشور دست سطح استان به صورت آماده‌باش در آمده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: با توجه به احتمال بارش نزولات آسمانی و همچون پدیده‌هایی همچون ریزش در قسمت‌های کوهستانی سطح استان نیروهای راهداری آمادگی آن را دارند تا با تمام توان نسبت به مسیرگشائی اقدام کنند تا مشکلی در انتقال صندوق‌های سیار و سایر مسائل مربوط به انتخابات ایجاد نشود.

دست نشان با اشاره به تمهیدات برای عدم انسداد راه‌های روستایی در روز انتخابات مجلس در صورت فعال بودن سامانه بارشی خاطر نشان کرد: نارنجی‌پوشان سبز قامت راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان نیز در کنار سایر مردم با حضور در صندوق‌های رأی، سیلی محکمی به دشمنان نظام و انقلاب خواهند و در برهه حساس دیگری از زمان نیز نقش خود را در سرنوشت این کشور ایفا خواهند کرد

کد خبر 731747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.