آبگرفتگی معابر شهرداری یزد نسبت به سال‌های قبل بسیار انگشت شمار بود

رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: علی رغم بارندگی زیادی که طی دو روز اخیر در یزد شاهد آن بودیم اما آبگرفتگی کمتری در معابر شهری وجود داشت که به دلیل اصلاح کامل تعداد زیادی از میادین و نقاط مختلف شهر یزد و نتیجه برنامه‌ریزی شورای ششم در ماه‌های گذشته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر یزد، عزیزالله سیفی اظهار کرد: در بارندگی‌های اخیر که طبق گزارش هواشناسی تا روز جمعه ادامه خواهد داشت، با توجه به برنامه‌ریزی و هزینه زیادی که توسط شورای اسلامی شهر یزد شد، امسال کمترین مشکل آب‌گرفتگی را در معابر شهری داشتیم.

وی ادامه داد: منکر مشکلات احتمالی نیستیم و هنوز در نقاط معدودی در شهر باید اصلاح کانال‌ها صورت گیرد اما هر انسان منصفی تأیید می‌کند که آب‌گرفتگی امسال نسبت به سالهای قبل بسیار انگشت شمار و ناچیز بود و بیش از ۸۰۰ چاه جذبی در جای جای شهر حفر شد و روان آب به این چاه‌ها هدایت شد.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: با توجه به اینکه در بسیاری از نقاط شهر یزد و در دوره‌های گذشته کانال و جوی‌های آب حذف شده بود لذا در برخی از مناطق مثل بلوار امیرکبیر، احیا و کانال کشی در دستور کار قرار گرفت و با توجه به اینکه همه این اقدامات در زیر زمین انجام می‌شود لذا میلیاردها تومانی که توسط شورا مصوب شد و شهرداری یزد هزینه کرد، دیده نمی‌شود و پیدا نیست اما در بسیاری از نقاط شهر مشکل آب‌گرفتگی را حل کرد.

سیفی گفت: به دلیل نبودن شیب مناسب در خیابان‌های شهر یزد، حذف کامل آب‌گرفتگی تقریباً نا ممکن است اما به مرور و با تکمیل اقدامات انجام شده قطعاً شاهد اصلاح بسیاری از نقاط خواهیم بود تا به امید خدا روزی برسد که در معابر شهر یزد آب‌گرفتگی نداشته باشیم.

وی بیان کرد: از همه عوامل شهرداری که نهایت تلاش خود را دارند تا مردم مشکل کمتری داشته باشند تقدیر و تشکر می‌کنیم و امیدواریم خدمت رسانی در شهر میراث جهانی یزد آنگونه که شایسته مردم است صورت گیرد و شاهد اقدامات بیشتری برای آسایش و راحتی مردم در محلات مختلف باشیم.

کد خبر 731742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.