نرخ مراکز اقامتی کردستان برای نوروز ١٤٠٣ افزایش نمی‌یابد

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان گفت: به‌ منظور تسهیل سفر گردشگران در ایام تعطیلات نوروز ١٤٠٣ هیچ‌گونه افزایش نرخی در مراکز اقامتی استان کردستان نخواهیم داشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان، آرمان وطن‌دوست امروز _چهارشنبه نهم اسفند_ در دومین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان اظهار کرد: ستاد خدمات سفر استان از بیستم اسفند ١٤٠٢ آغاز و تا ٢٣ فروردین ١٤٠٣ ادامه دارد.

وی با بیان اینکه مسئولیت کمیته خدمات اسکان و رفاه و آمار مسافران و گردشگران بر عهده این اداره‌کل است، افزود: در حال حاضر شش هزار و ۵۰۰ تخت در مراکز اقامتی از جمله هتل‌ها، مهمانپذیرها، اقامتگاه‌های بوم‌گردی، اقامتگاه‌های سنتی و خانه مسافرها مهیا است و برنامه‌ریزی ما برای فراهم کردن دو برابر این ظرفیت با همکاری اعضای ستاد به صورت موقت برای ایام تعطیلات نوروز است.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری کردستان بر تداوم برگزاری جلسات تخصصی دستگاه‌های مربوطه در این ایام تأکید کرد و گفت: برگزاری جلسه‌های متعدد و ارائه نظرات، پیشنهادها و ایده‌های نو از سوی اعضای ستاد می‌تواند در خدمات‌دهی به مسافران و گردشگران در استان مؤثر باشد.

وطن‌دوست خاطرنشان کرد: هم‌اکنون ۵۸ مرکز اقامتی شامل هتل، هتل‌آپارتمان و مهمان‌پذیر و ٤٣ اقامتگاه بوم‌گردی در استان کردستان با ظرفیت اسکان بیش از شش هزار و ۵۰۰ نفر در شبانه‌روز مشغول فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه به‌منظور تسهیل سفر گردشگران در ایام تعطیلات نوروز ١٤٠٣ هیچ‌گونه افزایش نرخی در مراکز اقامتی استان نخواهیم داشت، تصریح کرد: ۱۳۰ رستوران و مجتمع بین‌راهی و ۵۶ دفتر خدمات مسافرتی نیز در این ایام آماده خدمت‌رسانی به میهمانان نوروزی هستند.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری کردستان تاکید کرد: هم‌افزایی میان سازمان‌ها و دستگاه‌ها و تقسیم وظایف بین آن‌ها سبب نتیجه‌بخش بودن فعالیت‌ها و ارائه خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران خواهد شد.

کد خبر 731689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.