چیپ گولسیانی ۳ امتیاز برای پرسپولیس به ارمغان آورد

پرسپولیس تهران و ذوب‌آهن اصفهان در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته هجدهم لیگ برتر در ورزشگاه فولادشهر به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در پایان با پیروزی شاگردان اوسمار ویرا به اتمام رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال، امروز _چهارشنبه، نهم اسفند_ از ساعت ۱۷:۱۵ تیم‌های ذوب‌آهن و پرسپولیس در ورزشگاه فولادشهر به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با پیروزی یک بر صفر پرسپولیس تهران به پایان رسید.

هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس

دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و پرسپولیس

ورزشگاه: فولادشهر

تماشاگر: حدود سه هزار نفر

گل‌ها:

گئورگی گولسیانی (دقیقه ۹) برای پرسپولیس

اخطار:

مهرداد رضایی (دقیقه ۴۴)، فردین یوسفی (دقیقه ۴۵)، محمدحسین اسلامی (دقیقه ۷۰)، کمال کامیابی نیا (دقیقه ۵+۹۰)، شایان مصلح (دقیقه ۷+۹۰) از ذوب‌آهن

علی نعمتی (دقیقه ۵۰)، عبدالکریم حسن (دقیقه ۶+۹۰) از پرسپولیس

اخراج:

محسن آذرباد (دقیقه ۵۳) از ذوب‌آهن

ذوب‌آهن: محسن فروزان، امیرحسین جدی (۸۰- گریگول چابرادزه)، محمد قریشی، محمدجواد محمدی (۸۰- احمد شریعت زاده)، پوریا آریاکیا (۵۷- محمدحسین اسلامی)، محسن آذرباد، فریبرز گرامی، مجید علیاری (۸۰- امید لطیفی)، شایان مصلح، مهرداد رضایی و فردین یوسفی (۸۷- کمال کامیابی نیا)

سرمربی: محمد ربیعی

پرسپولیس: امیر رضا رفیعی، گئورگی گولسیانی (۶۶- فرشاد فرجی)، حسین کنعانی‌زادگان، علی نعمتی (۵۷- عبدالکریم حسن)، دانیال اسماعیلی فر، مسعود ریگی، سروش رفیعی، سعید صادقی (۶۶- اوستون ارونوف)، مهدی ترابی، امید عالیشاه (۸۹- محمد خدابنده‌لو)، عیسی آل‌کثیر (۸۹-و حید امیری)

سرمربی: اوسمار ویرا

داور: علی صفایی

شرح گل‌ها:

ذوب آهن صفر- پرسپولیس یک (دقیقه ۹: گئورگی گولسیانی): گولسیانی پشت ضربه پنالتی که بواسطه خطای علیاری روی خودش اعلام شده بود و با ضربه چیپ محسن فروزان را مغلوب کرد.

دقایق حساس:

دقیقه ۶- فرصت خطرناک برای شاگردان ربیعی در دهانه دروازه که ضربه سر آذر باد به طور ناقص از رفیعی دفع شد و در ادامه سنگربان جوان پرسپولیس توپ را در یک رفت و برگشت به آغوش کشید.

دقیقه ۷- مجید علیاری روی سانتر سروش رفیعی گولسیانی را با دست گرفت تا علی صفایی مجاب شود برای پرسپولیس اعلام پنالتی کند.

دقیقه ۳۹- ضربه ایستگاهی ذوب آهن توسط آذرباد از زاویه مناسب به دیوار دفاعی بخورد کرد و راه به جایی نبرد.

دقیقه ۴۵_ فرصت تک به تک برای عیسی آل‌کثیر توسط محسن فروزان مهار شد و پرسپولیس نتوانست به گل دوم برسد.

دقیقه ۵۲ - حمله خطرناک شاگردان ربیعی باشوت مهاجم این تیم همراه بود که پس از برخورد به دانیال اسماعیلی‌فر به اوت رفت‌.

دقیقه ۵۳- ارسال گاندوها از سمت چپ با ضربه کف پای خطرناک محسن آذرباد به سمت توپ همراه شد که موجب مصدومیت شدید نعمتی شد و داور به آذرباد کارت قرمز داد.

دقیقه ۵۹- پاس در عمق مهدی ترابی با فرار عیسی ادامه پیدا کرد، وی پاس در عرض را به ترابی داد که بازهم فروزان موقعیت خوبی را از پرسپولیس گرفت.

دقیقه ۶۸- حمله خطرناک پرسپولیس از سمت راست که شوت ترابی توسط فروزان راهی خارج از زمین شد.

دقیقه ۶۹- پاس بلند برای محمدحسین اسلامی با خروج دروازه‌بان جویای نام پرسپولیس همراه شد و برخورد شدیدی میان این دو بازیکن شکل گرفت و در نهایت مهاجم ذوبی‌ها کارت زرد گرفت.

دقیقه ۷۲- سانتر خطرناک فردین یوسفی با خروج رفیعی جوان همراه شد که خطای فریبرز گرامی روی گلر پرسپولیس گرفته شد و گل ذوب آهن مورد پذیرفت قرار نگرفت.

دقیقه ۷۷- شوت خوب مهدی ترابی از پشت محوطه به شکل مناسبی توسط محسن فروزان راهی کرنر شد.

دقیقه ۷۹- پاس عبدالکریم از سمت چپ با شوت ارونوف همراه شد و بازهم فروزان بازیکن پرسپولیس را ناکام گذاشت.

دقیقه ۸۸- ضد حمله خوب قرمزپوشان با گام‌های سریع ارونوف همراه بود که بغل پای فنی وی با اختلاف ناچیزی از کنار دروازه فروزان بیرون رفت‌.

دقیقه ۶+۹۰- فرصت خطرناک برای پرسپولیس روی ضدحمله که ارونوف آن را ساخت، ایجاد شد و ترابی بعد از دریبل گلر به امیری پاس داد، اما کاپیتان پرسپولیس نتوانست شوت بزند و در برگشت شوت سروش به مدافعان برخورد و برگشت داده شد.

دقیقه ۹+۹۰- پرتاب قریشی روی سر بازیکن ذوب آهن نشست، اما رفیعی آخرین فرصت میزبان را مهار کرد.

کد خبر 731679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.