امدادرسانی به ۷۰۰ مسافر گرفتار در برف در استان مرکزی

طی سه روز گذشته نجاتگران جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی پس از اعزام به مناطق برف‌گیر با رهاسازی خودروهای گرفتار در برف ۷۰۰ مسافر حادثه دیده را نجات دادند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امدادگران و نجات گران جمعیت هلال احمر استان مرکزی با آغاز بارش برف، تاکنون ۲۶۸ خودرو گرفتار در برف محورهای ارتباطی این استان را رهاسازی کرده‌اند.

نجات‌گران این جمعیت پس از اعزام به مناطق برف گیر با رهاسازی این تعداد خودرو گرفتار در برف به ۷۰۰ مسافر حادثه دیده امدادرسانی کردند.

خدمت‌رسانی نیروهای هلال احمر به خودروهای گرفتار شده در محورهای برف گیر استان همچنان ادامه دارد.

طی سه روز گذشته در پی بارش برف ۳۸ تیم امدادی هلال احمر به یک‌هزار و ۱۲۹ نفری که در جاده‌های استان مرکزی به نوعی دچار حادثه شدند، خدمات امدادی ارائه کرده‌اند.

۱۲۲ نیروهای عملیاتی این جمعیت در قالب ۳۸ تیم در محورهای برف گرفته استان مستقر و به حادثه دیدگان امدادرسانی می‌کنند.

بر این اساس ۴۷۱ نفر در این مدت اسکان اضطراری شدند و ۲۶۸ خودرو هم رهاسازی شده است، علاوه بر امدادرسانی به این خانواده‌ها، اقلام امدادی شامل پتو، موکت و نایلون پوششی، تغذیه اضطراری کنسروجات، نان، خرما و بیسکویت توزیع شده است.

هم اینک ۱۳ پایگاه امداد جاده‌ای، تیم واکنش سریع و استقرار پست‌های سیار در جاده‌های استان مرکزی در آماده‌باش کامل هستند.

شمار مصدومان انتقالی به مراکز درمانی ۹ نفر اعلام شده است همچنین ندای امداد ۱۱۲ هلال احمر به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان است و نیروهای جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی در حوادث مختلف آماده امدادرسانی به هموطنان هستند.

کد خبر 731673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.