برگزاری مستمر جلسات با شهروندان در سطح منطقه ۵ شهر قم

مدیر منطقه ۵ شهرداری قم گفت: یکی از برنامه‌های منطقه، برگزاری مستمر جلسات با شهروندان با حضور در مساجد است، جلساتی که با حضور معتمدان محل برگزار می‌شود و مشکلات مردم را در سطح محلات شناسایی می‌کنیم.

رضا رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با بیان اینکه پیاده‌روسازی خیابان شهید کلهری و جمع‌آوری آب‌های سطحی طی سال جاری انجام شده است، اظهار کرد: بودجه این منطقه تا دی ۷۶ درصد تحقق پیدا کرده است و تا پایان سال به‌طور کامل محقق می‌شود.

وی احداث زیرگذر کبیری را یکی از پروژه‌های شاخص دانست و افزود: ۱۰ پلاک سنگین برای اجرای این پروژه باید خریداری شود.

مدیر منطقه پنج شهرداری قم عنوان کرد: شهروندان همکاری خوبی در احداث خیابان شهید حاج‌رضایی داشتند، ۱۶ پلاک توافق شده و از ۷۰۰ متر مسیر، حدود ۲۵۰ متر باز می‌شود. تنها در زمینه اسناد مالکیتی مشکلاتی وجود دارد که در حال رفع آن‌ها هستیم و سال آینده خیابان بازگشایی خواهد شد.

رحیمی اضافه کرد: یکی از برنامه‌های منطقه، برگزاری مستمر جلسات به شهروندان با حضور در مساجد است، جلساتی که با حضور معتمدان محل برگزار می‌شود و مشکلات مردم را در سطح محلات شناسایی می‌کنیم.

وی با اشاره به مشکلات این منطقه و نیازهای شهروندان اظهار کرد: بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری منطقه ۵ به صورت محله‌محور و بر اساس نیازهای شهروندان تدوین می‌شود.

کد خبر 731632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.