افزایش سرمایه اجتماعی، ثمره ارائه خدمات و اجرای پروژه‌های مختلف در شهر است

امام جمعه غرب اصفهان گفت: ارائه خدمات و اجرای پروژه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی منجر به افزایش سرمایه اجتماعی و در نهایت افزایش حضور مردم در عرصه‌هایی همچون انتخابات می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حجت‌الاسلام حسین محمدی امروز _چهارشنبه نهم اسفند_ در بیست‌ونهمین ویژه‌برنامه «به احترام مردم اصفهان» با محوریت بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی، ترافیکی و فرهنگی منطقه ۹ شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه انتخابات، لیلةالقدر محسوب می‌شود، اظهار کرد: روزهای حساسی در زندگی وجود دارد که می‌تواند همچون شب قدر شرایط را متحول کند، انتخابات در کشور ما نیز همین گونه است.

وی با بیان اینکه انتخاب‌ها مهم و سرنوشت‌ساز است، زیرا گاهی یک بار انتخاب می‌کنیم، اما اثر آن سال‌ها باقی می‌ماند، مانند آنچه خبرگان در سال ۶۸ با انتخاب مقام رهبری انجام دادند و ۳۵ سال است شیرینی این انتخاب درست و به‌موقع را می‌چشیم، افزود: امیدوارم در انتخابات پیش‌رو، بهترین‌ها رقم بخورد و شاهد مشارکت حداکثری و انتخاب افراد اصلح باشیم.

امام جمعه غرب اصفهان ادامه داد: اقدامات خوب، امیدآفرین است و مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان از زمان حضور در منطقه خدمات مؤثر و ملموسی را انجام داده است که معتمدان می‌توانند گواهی دهند وی نیروی جهادی و پرتلاش است.

حجت‌الاسلام محمدی تصریح کرد: شیرینی و حلاوت این خدمات و اقدامات می‌تواند در مشارکت مردم به عنوان سرمایه اجتماعی در صحنه‌هایی مانند انتخابات مؤثر باشد.

وی ادامه داد: اگر چه گفته می‌شود منطقه ۹ اکسیژن شهر اصفهان است، اما این منطقه غریب واقع شده و از بعضی خدمات محروم مانده است، این در حالی است که بعضی از مردم منطقه از املاک و امکانات خود نمی‌توانند استفاده کنند، در این راستا به‌طور قطع منطقه نیازمند ارائه خدمات بیشتر است.

امام جمعه غرب اصفهان با بیان اینکه منطقه ۹ از نظر فضای سبز شرایط مطلوبی دارد، اما به دلیل نزدیکی با پالایشگاه و نیروگاه هوای آلوده داریم، اظهار امیدواری کرد: اجرای طرح مترو در منطقه و طرح کنارگذر غرب که در دستور کار قرار دارد، تسریع شود، تا مردم آسایش بیشتری پیدا کنند.

وی تاکید کرد: ارائه خدمات و اجرای پروژه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی منجر به افزایش سرمایه اجتماعی و در نهایت افزایش حضور مردم در عرصه‌هایی همچون انتخابات می‌شود.

کد خبر 731593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.