نقاط پرخطر جاده کرج-چالوس صاحب «تور سنگی» شد

رئیس اداره نگهداری ابنیه فنی راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای البرز از اجرای پروژه نصب تور سنگی در نقاط مستعد ریزش سنگ در محور کرج-چالوس با اعتبار ۱۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، کاظم ناظری ظهر امروز _چهارشنبه نهم اسفند_ در جمع اصحاب رسانه از اجرای پروژه نصب تور سنگی در نقاط مستعد ریزش سنگ در محور کرج-چالوس خبر داد و اظهار کرد: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان در حال اجرا است.

وی با اشاره به اینکه این پروژه از دی سال جاری آغاز شده است و به مدت شش ماه ادامه دارد، افزود: اجرای تور سنگی در پیشگیری از بروز ریزش و رانش سنگ کمک زیادی می‌کند به‌نحوی که در نقاط اجرای پروژه‌ها ریزش و حادثه‌ای نخواهیم داشت.

رئیس اداره نگهداری ابنیه فنی راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای البرز اضافه کرد: نقاط پرخطر دیگر را نیز شناسایی کردیم که تا سال ۱۴۰۳ برای سایر نقاط پرخطر، بر اساس اولویت و اعتبار پروژه نصب توری سنگی اجرا می‌شود.

ناظری با بیان اینکه امیدواریم با اجرای این پروژه بتوانیم نسبت به ایمن‌سازی محور کرج-چالوس گام برداریم گفت: ایمن‌سازی و اصلاح نقاط ریزشی راه‌های استان توسط مجموعه راهداری البرز یک اولویت است و پیگیری می‌شود.

وی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون با شناسایی نقاط ریزشی اولویت‌دار در محورهای مواصلاتی استان، اقدامات زودبازده برای اصلاح و ایمن‌سازی آن‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

کد خبر 731590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.