رفع مشکلات اقتصادی نیازمند مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است

رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: همه مردم دقت داشته باشند که رفع مشکلات اقتصادی در جامعه نیازمند مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و به تبع آن تشکیل مجلسی مقتدر و متخصص است.

عباس حاج‌رسولی‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا ضمن دعوت از عموم مردم برای حضور در انتخابات اظهار کرد: به‌طور قطع حضور در انتخابات در آینده کشور اثرگذار است و هر کاری در جمهوری ایران انجام می‌شود، با بهره‌گیری از انتخابات است.

وی با بیان اینکه همه مردم باید دقت نظر داشته باشند که رفع مشکلات اقتصادی در جامعه نیازمند مشارکت حداکثری آن‌ها در انتخابات و به تبع آن تشکیل مجلس مقتدر و متخصص است، افزود: طبق اصل ششم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تمام اقدامات اجرایی با اتکا به آرای عمومی انجام می‌شود و اصل هفتم اشاره دارد که هرگونه تصمیم‌گیری با مجلس شورای اسلامی و شوراها است.

رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: گاهی دستگاه‌های اجرایی مسائل را به خوبی را مردم روشن نمی‌کنند، در نتیجه تمام موارد به انتخاب مردم بازمی‌گردد، زیرا اگر انسان‌های توانمند انتخاب شوند، قانون‌های قوی برای شهر و کشور تصویب می‌شود.

حاج‌رسولی‌ها با بیان اینکه رفع مشکلات اقتصادی مردم نیازمند مشارکت آن‌ها در انتخابات است، گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات به دستگاه‌های اجرایی امید می‌دهد، همچنین بازتاب بیرونی خواهد داشت.

رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه باید اهمیت و حساسیت انتخابات این دوره مجلس شورای اسلامی با استفاده از تمام ظرفیت‌های قانونی برای مردم و مسئولان تبیین شود، افزود: دشمن با ابزار رسانه تمام تلاش خود را برای تأثیرگذاری بر مردم به کار می‌بندد و ما موظفیم در عرصه عمل با خدمت شایسته، رضایتمندی و اعتماد را بین مردم ایجاد کنیم.

حاج‌رسولی‌ها ادامه داد: اهمیت و حساسیت انتخابات این دوره مجلس شورای اسلامی با استفاده از تمام ظرفیت‌های قانونی باید برای مردم و مسئولان تبیین شود.

کد خبر 731583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.