موضوع مهم برای دولت، مشارکت گسترده در انتخابات است /  نام وزارت ارشاد تغییر می‌کند

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: هیچ حرف و حدیثی درباره موضع دولت نیست و همه می‌دانند برای دولت مشارکت گسترده مهم است و بستر را برای این انتخابات آماده کرده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدمهدی اسماعیلی پیش از ظهر امروز _چهارشنبه، نهم اسفند_ در حاشیه نشست هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شاهدیم که فرایند انتخابات در بهترین شکل در حال برگزاری بوده و فضای آن نیز وجود دارد.

وی افزود: هیچ حرف و حدیثی درباره موضع دولت نیست و همه می‌دانند برای دولت مشارکت گسترده مهم است و بستر را برای این انتخابات آماده کرده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره انتخابات هم بیان کرد: در این زمینه علی رغم همه تبلیغات، مردم با روی گشاده برخورد می‌کنند و نظرسنجی‌ها و افکارسنجی ها هم نشان می‌دهد طی روزهای جاری اقبال مردم افزایش پیدا کرده است دولت هم با همه وجود در خدمت برگزاری با شکوه انتخابات است شاید در همه دوره‌ها، دولتی نداشته باشیم که مسئول اجرای کار باشد ولی خودش هیچ گرایش سیاسی، حزبی، جناحی و باندی را در انتخابات اعمال نکرده باشد.

اسماعیلی همچنین درباره دهکده جدید فناوری‌های نوین فرهنگی تصریح کرد: جزیره قشم بزرگ‌ترین جزیره کشور است که در این باره اتفاق خوبی افتاد و روز گذشته تفاهم‌نامه جامعی با منطقه آزاد منعقد شد و آنجا یک زمین خوب به ساخت دهکده جدید فناوری‌های نوین فرهنگی اختصاص داده شد؛ در شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز شهر جهانی صنایع خلاق فرهنگی به تصویب رسید و به زودی این کارهای مهم اتفاق خواهد افتاد.

وی بیان کرد: لایحه تغییرات ساختاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را به همراه سایر بخش‌ها آماده کردیم و قانون برنامه هفتم نیز همین تکلیف یعنی اصلاح ساختارهای فرهنگی و هنری کشور را پیش‌بینی کرده که قرار است تغییر اسم نیز همانجا اعمال شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به پرسشی درباره شکایت از شبکه‌های معاند به دلیل از هم پاشیده شدن نهاد خانواده‌ها هم گفت: این موضوع را بخش‌های مرتبط در وزارت ارتباطات علی القاعده باید دنبال کرده باشند.

کد خبر 731556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.