موسیقی پاپ صاحب جشنواره می‌شود

معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: پیشنهاد جشنواره موسیقی پاپ مدتی است که مطرح است و بر همین اساس در گفت‌وگو با شورای سیاست‌گذاری هستیم تا در صورت امکان این نوع موسیقی را نیز در جشنواره داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمود سالاری با اشاره به دهه فجر و جشنواره‌های برگزار شده طی این مدت اظهار کرد: هجشنواره‌های فجر در حوزه معاونت هنری، موسیقی، تئاتر و تجسمی است که تدارک این سه جشنواره گسترده، اقدامی طاقت‌فرسا برای همکارانم بود، اما در نهایت این جشنواره‌ها را بی‌حاشیه و با رونق و استقبال مخاطبان پشت سر گذاشتیم.

وی در خصوص جشنواره تئاتر فجر افزود: جشنواره تئاتر چکیده جشنواره‌های استانی و مناطق ما بود که همه به تهران آمده و دیده شدند، از سویی تماشاچی نشان داد عطش به این موضوع را دارد و در صورت توجه به این موضوع مخاطب نیز استقبال می‌کند و کار خوب را می‌بیند، البته در بخش بین‌الملل برخی از گروه‌ها از مبدا برای آمدن به مشکل برخوردند و به جشنواره نرسیدند، اما تلاشمان این بود که آثار فاخر آموزشی را از کشورهای مختلف را در جشنواره داشته باشیم.

معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر اینکه اگر همراهی هنرمندان نباشد، این اتفاقات و برنامه‌ها رقم نمی‌خورد و در این راستا شاهد همراهی و همدلی خوب هنرمندان بودیم، خاطرنشان کرد: زمانی که قرار شد بخش حرفه‌ای پاپ در فرهنگسرای بهمن برگزار شود در وادی امر تصور این بود که هنرمندان قبول نکنند، اما واقعاً همراهی کردند و اجراهای بسیار خوبی داشتند.

سالاری با اشاره به قیمت بلیت کنسرت جشنواره موسیقی فجر عنوان کرد: تلاش کردیم تا حد امکان تمام گروه‌های مردم از موسیقی پاپ بهره ببرند و نکته‌ای را که هر سال بیان می‌شد که موسیقی پاپ برای قشر خاصی است تا حدود زیادی رفع کنیم و قیمت بلیت را تا حد امکان کاهش دهیم.

وی اعلام کرد: پیشنهاد جشنواره موسیقی پاپ مدتی است که مطرح است و بر همین اساس در گفت‌وگو با شورای سیاست‌گذاری هستیم تا در صورت امکان این نوع موسیقی را نیز در جشنواره داشته باشیم.

معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه سال جاری در جشنواره هنرهای تجسمی اساتید به بخش رقابتی آمدند، تاکید کرد: همراهی هنرمندان و نگاه عدالت‌محوری و تعویض جغرافیای فرهنگی و هنری از مهم‌ترین موارد مدنظر بود که در این باره اتفاقی مبارکی رقم خورد.

کد خبر 731525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.