بیش از ۶ هزار نیروی پلیس مسئول تامین امنیت انتخابات در خراسان جنوبی

فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی گفت: بیش از ۶۵۰۰ نیروی پلیس در خراسان‌جنوبی، تامین امنیت انتخابات یازدهم اسفند را برعهده خواهند داشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسن شجاعی‌نسب اظهار کرد: نیروی انتظامی با آماده‌باش کامل و به‌کارگیری بیش از ۶۵۰۰ نفر از کارکنان پلیس برقراری امنیت انتخابات را در جای‌جای خراسان جنوبی بر عهده دارد و روز انتخابات در کنار مردم خواهند بود.

وی با بیان اینکه پلیس در سطح استان با همراهی و همکاری دیگر دستگاه‌های امنیت‌ساز، آمادگی لازم برای تأمین نظم و امنیت انتخابات را دارد، خاطرنشان کرد: پشتیبانی‌های هوایی و زمینی نیز برای مرزها و دورترین نقاط روستایی پیش‌بینی شده است.

فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی همچنین با اشاره به عملکرد پلیس در انجام مأموریت‌های مهم تاکید کرد: به حول و قوه الهی به مانند سنوات قبل مدال افتخار مراقبت و صیانت از حوزه‌های انتخاباتی با سلامت همیشگی این مأموریت به سرانجام خواهد رسید.

وی وضع امنیتی خراسان‌جنوبی را مطلوب دانست و گفت: پلیس تمام تلاش خود را انجام خواهد داد تا مردم در فضای امن در پای صندوق‌های رأی حاضر شوند و در انتخابات شرکت کنند.

سردار شجاعی‌نسب با بیان اینکه مردم بدون شک به عنوان صاحبان این انقلاب همواره نقش خود را به خوبی ایفا می‌کنند و در راه حفظ و حراست از انقلاب اسلامی ایران هیچ‌گاه ذره‌ای تعلل نکرده‌اند، تصریح کرد: سامانه فوریت‌های پلیس ۱۱۰ آماده دریافت گزارش‌های مردمی در این زمینه است.

کد خبر 731524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.