مولدسازی دارایی‌های شهر با سرمایه‌گذاری و مشارکت بخش‌خصوصی

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان گفت: در راستای ایجاد درآمدهای پایدار، مولدسازی دارایی‌های شهر با سرمایه‌گذاری و مشارکت بخش‌ خصوصی از اولویت‌های مهم شورای ششم شهر و شهردار اصفهان است که همواره بر آن تاکید دارند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مسعود حیدری در بازدید از پروژه‌های مشارکتی مجموعه تجاری اداری و مبلمان شهری «خورشید شهر» و مجموعه تجاری-مسکونی «فجر» با اشاره به اینکه منافع سرمایه‌گذار و شهرداری هم‌راستا با یکدیگر است، اظهار کرد: حفظ و صیانت از اموال شهر به‌عنوان اموال عمومی از وظایف شرعی، اخلاقی و قانونی متقابل شهرداری و سرمایه‌گذار است.

وی افزود: در راستای ایجاد درآمدهای پایدار، مولدسازی دارایی‌های شهر با سرمایه‌گذاری و مشارکت بخش‌خصوصی از اولویت‌های مهم شورای ششم شهر و شهردار اصفهان است که همواره بر آن تاکید دارند.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: بر این اساس، سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان، در کنار تاکید بر مولدسازی این دارایی‌ها، بر انجام شایسته و اجرای درست و باکیفیت آن‌ها و مطابق با استانداردهای به‌روز دنیا نیز توجه ویژه‌ای دارد.

حیدری با بیان اینکه سرمایه‌گذاران نسبت به سهم خود با حساسیت و اهتمام مضاعفی عمل می‌کنند، گفت: بدون تردید با وجود هم‌راستایی مشترک شهرداری و مشارکت‌کننده در سود و زیان حاصل از هر پروژه، این سازمان نسبت به سهم شهرداری حساسیت ویژه‌ای دارد و با نظارت کامل و آسیب‌شناسی مستمر مشکلات و موانع موجود در مسیر اجرای هر پروژه را رصد خواهد کرد تا هرچه زودتر پروژه‌های مشارکتی شهر که بیشتر محرک توسعه و موجب رونق اقتصاد محلی است تکمیل و برای بهره‌برداری عموم مردم فهیم و نجیب اصفهان آماده شوند.

به گزارش ایمنا، در بازدید سرزده مسعود حیدری، مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان و هوشنگ نظری‌پور، مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان بر ضرورت رفع موانع و تسریع در روند تکمیل پروژه‌های مشارکتی این منطقه تاکید شد.

در بازدید از مجموعه تجاری، اداری «خورشید شهر» واقع در خیابان ابوذر خوراسگان که از مناطق جذاب و پَرتردد به لحاظ جمعیتی برای تبادلات اقتصادی است، بر رفع موانع اجرایی این پروژه و تسریع در تکمیل و بهره‌برداری از انشعابات آب و فاضلاب آن با همت شهرداری منطقه ۱۵ و جبران تأخیرات توسط سرمایه‌گذار مورد تاکید قرار گرفت.

کد خبر 731506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.