بارش‌ها همچنان ادامه دارد / شنبه آسمان بیشتر مناطق کشور صاف و آفتابی است

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: امروز در بیشتر مناطق کشور به‌جز شمال غرب، ابرناکی، بارش برف و باران پیش‌بینی می‌شود و در بعضی مناطق وزش باد رخ می‌دهد، شنبه آسمان در بیشتر مناطق کشور صاف و آفتابی خواهد بود.

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین وضعیت جوی در کشور اظهار کرد: امروز در بیشتر مناطق کشور به‌جز شمال غرب، ابرناکی، بارش برف و باران و در بعضی مناطق، وزش باد رخ می‌دهد و بارش در مناطق جنوب و جنوب شرق کشور واقع در استان‌های سیستان و بلوچستان، جنوب فارس و بوشهر به صورت رگبار باران، همراه با رعد و برق و وزش باد شدید خواهد بود.

وی افزود: پنجشنبه به‌تدریج در نوار غربی و جنوبی کشور آسمان صاف خواهد شد و بارش در سواحل دریای خزر، مرکز و نیمه شرقی ادامه خواهد داشت، همچنین فردا در نیمه شرقی کشور وزش باد شدید رخ می‌دهد و در نیمه جنوبی استان سیستان و بلوچستان، رگبار باران، رعد و برق، وزش باد شدید و احتمال بارش تگرگ پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: روز جمعه در بخش‌هایی از شمال شرق و جنوب شرق کشور، بارش پراکنده و وزش باد رخ می‌دهد و شنبه آسمان در بیشتر مناطق کشور صاف و آفتابی خواهد بود.

ضیائیان ادامه داد: یکشنبه در بخش‌هایی از شمال غرب، غرب و ارتفاعات البرز غربی، بارش پراکنده رخ می‌دهد، تا پایان هفته هوای سرد در نیمه شمالی کشور ماندگار خواهد بود و چهارشنبه خلیج‌فارس، پنجشنبه و جمعه خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان و روز شنبه تنگه هرمز و دریای عمان، مواج خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: وضعیت کنونی آسمان اصفهان، نیمه‌ابری، گاهی مه‌آلود، گاهی کاهش ابری و گاهی با وزش باد، در شب بارش برف با بیشینه ۵ و کمینه ۲- درجه سانتی‌گراد است و روز پنجشنبه، ابری و مه‌آلود و گاهی بارش پراکنده برف با بیشینه ۳ و کمینه ۵- درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 731485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.