۲۷۴ شعبه اخذ رأی در نجف آباد و تیران پیش بینی شده است

معاون استاندار و فرماندار ویژه نجف آباد گفت: ۲۷۴ شعبه اخذ رأی درحوزه انتخابیه دو شهرستان نجف آباد و تیران پیش بینی شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، موسی مباشری امروز _سه شنبه هشتم اسفند- در جلسه شورای اداری مشترک دو شهرستان نجف آباد و تیران و کرون که به میزبانی تیران برگزار شد اظهار کرد: پیش بینی تمهیدات برگزاری انتخابات در دو شهرستان نجف آباد و تیران و کرون صورت گرفته که سلامت و امنیت برگزاری این اتفاق مهم در اولویت قرار دارد.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های اداری و متولیان برگزاری انتخابات هیچ جانب داری از کاندیدها نخواهند داشت، افزود: تلاش همگانی بر شور و نشاط انتخابات و افزایش مشارکت سیاسی قرار گرفته است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه نجف آباد ادامه داد: دو شهرستان نجف آباد و تیران و کرون یک نماینده مجلس دارد که فرآیند انتخابات در این دو منطقه در حال انجام و شرایط برای روز جمعه از هم اکنون مهیا شده است.

مباشری با اشاره به شعب اخذ رأی در این حوزه انتخابیه گفت: ۲۷۴ شعبه اخذ رأی درحوزه انتخابیه دو شهرستان نجف آباد و تیران پیش بینی شده که ۲۰۲ مورد آن در نجف آباد و مابقی در تیران و کرون قرار دارد.

وی یادآورشد: ۱۷۵ مورد از شعب اخذ رأی در بخش مرکزی نجف آباد و ۲۷ شعب نیز در مهر دشت قرار دارد و پیش بینی شعب سیار نیز صورت گرفته است.

فرماندار ویژه نجف آباد خاطرنشان کرد: بیش از چهار هزار نفر در قالب نیروهای اجرایی، امنیتی، پشتیبانی، فنی و نظارتی برای برگزاری انتخابات در این حوزه انتخابیه همکاری دارند.

مشارکت بخشی به انتخابات و امنیت و سلامت اجرا

فرماندار تیران و کرون در این جلسه بر ضرورت مشارکت سیاسی تاکید کرد و اذعان داشت: دستگاه‌های اداری، فعالان فضای مجازی، افراد صاحب نفوذ و رسانه‌ها برای جلب مشارکت و ترغیب افراد به حضور در انتخابات تلاش کنند.

علی محمدی کیا ادامه داد: مشارکت حداکثری برای آینده نظام و پیشبرد اهداف لازم بوده و باید زمینه‌های مشارکت که از جمله آن رضایتمندی عمومی است را تقویت کنیم.

وی بر سلامت و امنیت انتخابات تاکید کرد و اظهارداشت: مسئولان برگزاری انتخابات تلاش خود را برای این دو مقوله معطوف کرده اند تا این حماسه بزرگ در آرامش کامل برگزار شود.

کد خبر 731478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.