آمادگی ۱۰۰ درصدی پلیس برای تامین امنیت انتخابات در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: پلیس برای برقراری امنیت انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی به صورت ۱۰۰ درصدی آماده است و تمامی همکاران ما آمادگی لازم برای حضور در این ماموریت مهم را دارند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان سه شنبه _ هشتم اسفند _ در قرارگاه انتظامی امام علی (ع) کرمانشاه اظهار داشت: انتخابات پیش رو رویداد بسیار مهمی است و حضور پرشور و حداکثری مردم می‌تواند باعث افزایش اقتدار سیاسی کشور در مجامع جهانی و بین المللی شود.

وی ادامه داد: دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب مدتهاست فعالیت تبلیغاتی خود را در راستای عدم مشارکت مردم در این رویداد ملی آغاز کرده اند و با سیاه نمایی و دروغ گفتن قصد دارند حضور مردم را در این عرصه کم اهمیت و بی فایده نشان دهند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: مطمئناً این توطئه دشمنان نیز همانند انتخابات گذشته و مناسبت‌های دیگر نقش برآب خواهد شد و ملت بزرگ و با بصیرت کشورمان با درک اهمیت موضوع، حضوری قاطعانه و پرشور پای صندوق‌های رأی خواهند داشت.

وی در ادامه به فراهم شدن همه شرایط جهت برگزاری انتخاباتی پرشور و حداکثری اشاره کرد و گفت: متولیان امر از مدت‌ها پیش تمهیدات لازم را فراهم کرده و به یاری خداوند متعال همه چیز آماده یک جشن بزرگ ملی است.

سردار حاجیان گفت: در این میان پلیس به عنوان متولی تأمین نظم و امنیت در جامعه، مسئول مستقیم برقراری امنیت انتخابات است و برای این امر مهم در آمادگی ۱۰۰ درصدی به سر می‌برد.

وی گفت: تمامی همکاران ما برای برقراری امنیت انتخابات در آمادگی کامل به سر برده و آموزش‌های لازم به آنها داده شده و هیچ نگرانی در این خصوص وجود ندارد.

رئیس پلیس استان کرمانشاه همچنین با اشاره به رصد فعالیت‌های تبلیغاتی نامزدهای انتخابات، گفت: همه این افراد باید در چارچوب مقررات حرکت کرده و از قانون تمکین کنند.

وی از مردم خواست تا در صورت مشاهده هرگونه بداخلاقی انتخاباتی از سوی نامزدها و یا طرفداران آنها، موضوع را به پلیس گزارش و مطمئن باشند حتماً رسیدگی لازم صورت خواهد گرفت.

حاجیان در پایان گفت: پلیس با همه توان از آرا مردم و صندوق‌های اخذ رأی صیانت خواهد کرد و اجازه نمی‌دهد عده‌ای معدود و هنجار شکن سلامت و امنیت انتخابات را با چالش مواجه کنند.

کد خبر 731465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.