دستگیری عاملان سرقت ۴۰ میلیاردی در اصفهان

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری دو سارق در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی خبر داد و گفت: متهمان به ۳۱ فقره سرقت مغازه و خودرو اعتراف کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، حسین ترکیان اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت از بعضی واحدهای صنفی و سرقت خودرو در سطح حوزه استحفاظی شهرستان اصفهان، بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان این سرقت‌ها به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از بررسی دقیق محل‌های وقوع سرقت و انجام تحقیقات تخصصی در نهایت هویت دو عامل اصلی این سرقت‌ها را شناسایی و اقدامات گسترده میدانی خود برای شناسایی مخفیگاه آنان را آغاز کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: سرانجام پس از شناسایی محل اختفا متهمان، کارآگاهان طی هماهنگی با مرجع قضائی هر دو نفر را در یک عملیات هماهنگ دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

ترکیان با اشاره به اعتراف سارقان به ۲۳ فقره سرقت از مغازه و هشت فقره سرقت خودرو افزود: طبق برآورد انجام شده ارزش اموال به سرقت رفته از مغازه‌ها توسط این دو متهم بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا ضمن کشف هشت دستگاه خودروی وانت مزدا و مقادیری اموال مسروقه دیگر و تحویل آن به مالباختگان، دو مالخر این پرونده نیز دستگیر و به همراه سایر متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

کد خبر 731435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.