با حضور در پای صندوق‌های رای آینده بهتری برای کشورمان خواهیم ساخت

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: حضور ما پای صندوق‌های رای تأثیر قطعی در آینده خواهد داشت. ایران کشور عزیز ماست و وظیفه داریم تا با حضورمان آینده کشور را بسازیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، جواد محمدی امروز -چهارشنبه هشتم اسفند- مراسم تجلیل از قهرمانان مسابقات جهانی و آسیایی رشته‌های مختلف ورزشی به میزبانی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در خانه وزنه‌برداری از ساعت ۱۵:۳۰ با حضور مریم کاظمی‌پور معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان، جواد محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان، رؤسای هیئت ورزشی، مربیان، داوران و ورزشکاران رشته‌های مختلف ورزشی برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد مبارک ماه شعبان اظهار کرد: از حضور در بین افتخارآفرینان ورزشی استان اصفهان خوشحال هستم. امروز در جشنی که برای تقدیر و قدردانی از ورزشکاران، مربیان و داوران اصفهانی که به عنوان نماینده استان در خدمت تیم‌های ملی بودند همچنین به عنوان نماینده استان اصفهان در مسابقات بین المللی قضاوت کردند هستیم تا از قهرمانان و مدال‌آوران مسابقات آسیایی و جهانی همچنین نفراتی که تاکنون کسب سهمیه المپیک و پارالمپیک پاریس آنها قطعی شده است تحلیل کنیم. قطعاً تعداد ورزشکارانی که سهمیه المپیک را کسب می‌کنند بیشتر خواهد شد، مابقی را نیز رصد می‌کنیم تا در زمان مناسب از آنان تجلیل به عمل آید.

وی افزود: از زحمات تمام رؤسای هیئت‌های ورزشی در که سال گذشته موجب رشد و پیشرفت رشته‌های ورزشی و دیده شدن ورزشکاران شدند قدردانی می‌کنم. از جامعه بزرگ ورزش و جوانان استان اصفهان بابت حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن تشکر می‌کنم. مردم همیشه در زمان‌های حساس پای کار آمدند و با آرمان‌های امام تجدید پیمان کردند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان تصریح کرد: از جامعه ورزش و همه جوانان همچنین تمامی افراد جامعه به نوبه خودم دعوت می‌کنم تا با حضور در پای صندوق‌های رأی، وظیفه خود را انجام دهند. مشارکت در انتخابات و دعوت به مشارکت در این امر مهم، یک وظیفه جمعی بوده و بر همه ما واجب است تا در ادامه مجلسی قوی داشته باشیم که موجب رشد و پیشرفت شود. همه ما ورزش‌دوستان به خصوص در حوزه ورزش باید رأی دهیم تا بتوانیم در آینده مطالبه‌گری کنیم. حضور ما پای صندوق‌های رای تأثیر قطعی در آینده خواهد داشت. ایران کشور عزیز ماست و وظیفه داریم تا با حضورمان آینده کشور را بسازیم. آینده استان ما می‌تواند بهتر از امروز باشد البته اگر با مشارکت در انتخابات حماسه‌ساز شویم.

در ادامه مریم کاظمی‌پور، معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان اظهار کرد: به نمایندگی از وزیر ورزش و جوانان در این برنامه وزین که به همت اداره ورزش و جوانان استان برگزار شده، حاضر هستم تا از تمامی اهالی ورزش استان اصفهان که برای ارتقای ورزش تلاش می‌کنند و زحمت می‌کشند تشکر کنم.

وی افزود: امیدوارم دختران و پسران اصفهانی در رویدادهای ورزشی پیش‌رو با کسب مدال و سکو بیش ازپیش در اهتزاز پرچم سه رنگ کشورمان ایران شریک باشند. استان اصفهان در زمینه معرفی ورزشکاران به عرصه تیم‌های ملی، یکی از استان‌های شاخص است.

معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: اقدامات، برنامه ریزی و سیاست گذاری‌ها و حمایت‌ها در بخش خصوصی افتخارات بسیاری آفریده و در وضعیت مطلوبی قرار دارد که موجب شده تا وضعیت قابل قبول و خوبی را برای ورزش استان اصفهان ایجاد شود و سرعت پیشرفتش را دو چندان کند.

وی تصریح کرد: سیاست وزارت ورزش بر این است براساس آمایش سرزمینی گام بلندی را در راستای به اتمام رساندن پروژه‌های ورزشی بردارد و عرصه جدیدی برای تربیت ورزشکاران فراهم شود. امیدوارم نام ورزشکاران اصفهانی روی سکوهای جهانی بیش از گذشته دیده شود و ورزشکاران اصفهان پرچم ایران را در عرصه‌های بین المللی برافراشته کنند.

به گزارش ایمنا، تجلیل بیش از ۲۵۰ ورزشکار، مربی، داور و هیئت ورزشی پایان‌بخش این برنامه بود.

کد خبر 731401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.