دشمن تلاش می‌کند تا نشان دهد بین خانواده‌های شهدا و مردم فاصله است

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: دشمن تلاش می‌کند تا بزرگان نظام و خانواده‌های شهدا را به گونه‌ای نشان دهد که آنها با کف جامعه و میدان فاصله دارند در حالی که این‌گونه نیست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان، رضا شریفی، امروز _سه‌شنبه هشتم اسفند_ در همایش مادران ایرانی که با حضور خانواده‌های شهدا در زاهدان برگزار شد، اظهار کرد: ما هرچه داریم از برکت خون شهداست و موظف هستیم با انجام خدمت و حفظ یاد، خاطره و منش شهدا و قرار گرفتن در مسیر نورانی‌شان، پاسدار خون آنها باشیم.

وی ادامه داد: نقش خانواده شهدا در مدیریت بحران‌ها به ویژه بحران‌های اقتصادی، اجتماعی و مسائلی که دشمن در سال گذشته به وجود آورد، نقشی ممتاز بود.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه دشمن در سال گذشته با شعار فرهنگی به میدان آمد، افزود: به تعبیر مقام معظم رهبری (مدظله)، دشمن با تهاجم همه‌جانبه و با جنگ شناختی، ادراکی و ترکیبی به میدان آمد و با شعار زن، زندگی، آزادی هدف‌گذاری خود را بر روی زنان جریان‌ساز طول انقلاب و اسلام قرار داد.

شریفی تصریح کرد: باید الگوسازی را که دشمن در فضای مجازی و رسانه‌ای برای ما برنامه‌ریزی می‌کند، بررسی کنیم و ببینیم چه چیزی را مورد هدف قرار داده است.

وی گفت: ایثارگری، گذشت، بزرگی و صبوری خانواده شهدا نقشی بسیار ممتازی است.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان افزود: دشمن به نقش اثرگذار خانواده‌های شهدا پی برده و بر این اساس است که دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی را مورد هدف همه‌جانبه قرار می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه روحیه ایثار و شهادت و فرهنگ انتظار نشأت گرفته از جامعه مهدوی (عج) یکی از بالاترین دستاوردهای ماست، بیان کرد: دشمن همواره با علم به این موضوع به آن حمله کرده و ولایت را مورد هدف قرار می‌دهد، در واقع این به معنای مهندسی معکوس ارکان ممتاز و سازنده نظام اسلامی است.

شریفی اذعان کرد: راه شهدا و نظام اسلامی ما راهی ممتاز و در مسیر انتظار و نورانی است که باید به اهداف متعالی که از اهداف همه پیامبران و از آرمان‌های همه ائمه و شهدا بوده، برسیم.

وی با اشاره به اینکه خانواده شهدا به آنچه گفته‌اند عمل کرده و پایبند بوده‌اند، مسئولان نیز باید با پرهیز از شعارگرایی، رفتار و گفتارشان یکسان بوده و قدردان روحیه خانواده شهدا باشند.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان افزود: دشمن در فضای مجازی تلاش می‌کند تا بزرگان نظام و صاحبان این نظام را که خانواده‌های شهدا هستند به گونه‌ای دیگر مهندسی کند تا القا کند که آنها با کف جامعه و میدان فاصله دارند در حالی که این‌گونه نیست.

وی با بیان اینکه سیستان و بلوچستان به واسطه ظرفیت‌های بی‌نظیری که دارد، محروم نیست و در واقع مقداری عقب ماندگی به لحاظ فهم از ظرفیت‌های موجود و نداشتن همپوشانی نخبگانی دارد که باید آن را اصلاح کنیم تا شرمنده خون پاک شهدا نباشیم.

شریفی بیان کرد: باید عقب ماندگی‌ها را جبران کنیم چرا که معتقد هستیم این توان را داشته و این استان ظرفیت‌های مناسب و بالایی دارد که توان پوشش بسیاری از استان‌های دیگر را هم دارد.

وی خاطرنشان کرد: ما در هیچ استانی به این میزان روحیه ایثار، شهادت و از خود گذشتگی به ویژه در میان خانواده‌ها را نداریم و بر این اساس به این پشتوانه معنوی افتخار می‌کنیم.

کد خبر 731361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.