اصلاح هندسی تقاطع صباحی انجام شد

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان از اتمام اصلاح هندسی تقاطع صباحی (تالار) خبر داد و گفت: این پروژه با هزینه‌ای بالغ بر ۲ میلیارد ریال گامی دیگر برای تسهیل در تردد شهروندان است.

محمد صیرفی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اصلاح هندسی تقاطع صباحی اظهار کرد: اجرای این پروژه با دو هدف افزایش ضریب ایمنی وسایل حمل و نقلی و روانسازی ترافیکی در این محدوده در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه اصلاح هندسی تقاطع صباحی در منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان انجام شده است، تصریح کرد: این پروژه با هدف امکان روان‌سازی خودروها هنگام دور زدن در خیابان صباحی و افزایش ایمنی عابران پیاده در تقاطع تعریف شد.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با بیان اینکه تاکنون اقدامات دیگری در راستای محله محوری در این محدوده انجام شده است، افزود: این پروژه با هزینه‌ای بالغ بر ۲ میلیارد ریال گامی دیگر برای تسهیل در تردد شهروندان بود که اجرایی شد.

صیرفی‌نژاد با تاکید بر اینکه توجه به مطالبات ساکنان محلات یکی از موضوعاتی است که برای آسایش شهروندان اجرا می‌شود، گفت: برای داشتن شهری زیست‌پذیر توجه به اصلاح معابر و تقاطع‌ها لازم و ضروری است.

کد خبر 731354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.