وظیفه و تکلیف است که آگاهانه و با بصیرت پای صندوق‌های رای حضور پیدا کنیم

رئیس دیوان عالی کشور با تاکید بر اینکه حضور آگاهانه پای صندوق‌های رأی عبادت است، گفت: مردم با حضور خود پای صندوق‌های رأی دین خود را به انقلاب، شهدا و امام و رهبری ادا خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از میزان، حجت الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری در جلسه هیئت عمومی با تبریک نیمه شعبان اظهار کرد: شمیم دلنواز نیمه شعبان روز ولادت باسعادت امید مستضعفان خاتم الاولیا، پس از گذشت دو روز همچنان بر مشام جان می‌نشیند، به پیشگاه آن حضرت عرض ادب و احترام داریم و از پیشگاه حضرت حق ظهور منجی عالم بشریت حضرت حجة بن الحسن (عجل الله تعالی فرجه الشریف) را مسئلت داریم.

وی با اشاره به اهمیت انتخابات در کشور افزود: دشمنان تاکنون در هر عرصه‌ای که ورود کرده‌اند با شکست مواجه شده‌اند و در حال حاضر نیز تلاش می‌کنند مشارکت مردم در انتخابات را کم رنگ جلوه دهند، اما بدون شک حضور حداکثری و مشارکت بالا در انتخابات، تمامی توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کند. دشمن با تمام سرمایه و با تمام توان و از طریق رسانه‌های معاند و فضای مجازی درصدد توطئه‌هایی علیه کشورمان است، لذا وظیفه و تکلیف است که در این میدان جهاد آگاهانه و با بصیرت حضور پیدا کنیم.

رئیس دیوان عالی کشور با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر برگزاری پرشور انتخابات گفت: بر همه ما فرض است که زمینه حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی را فراهم کنیم و در همین زمینه نیروهای اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی با هوشیاری تمام توطئه‌های دشمن را خنثی و امنیت را برقرار کرده‌اند.

وی ادامه داد: نیروهای اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی در ایام ۲۲ بهمن ماه و مراسم نیمه شعبان در برقراری امنیت فوق العاده تلاش کردند، برخی عناصر سرسپرده برای مراسم ۲۲ بهمن ماه، نیمه شعبان و انتخابات برنامه‌هایی داشتند و درصدد ایجاد ناامنی و آشوب در کشور بودند که با چشم بیدار و تیزبین عزیزان ما در نهادهای امنیتی و اطلاعاتی، الحمدالله این توطئه‌ها خنثی شد.

حجت الاسلام والمسلمین منتظری با تاکید بر اینکه حضور پای صندوق‌های رأی عبادت است، خاطرنشان کرد: مردم با حضور خود پای صندوق‌های رأی دین خود را به انقلاب، شهدا و امام و رهبری ادا خواهند کرد.

کد خبر 731352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.