فعالیت حسینیه انتخابات در سیستان و بلوچستان

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان از فعالیت حسینیه انتخابات در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط‌عمومی تبلیغات اسلامی استان، حجت‌الاسلام مصطفی جهانشاهی با تاکید بر مشارکت حداکثری در عرصه انتخابات به‌خصوص دو انتخابات بسیار مهم در روز جمعه اظهار کرد: در راستای مشارکت حداکثری، پاسخ به شبهات انتخاباتی، جهاد تبیین با محوریت انتخابات و مقابله با اقدامات دشمن در مأیوس‌سازی مردم و امیدآفرینی، برنامه تلویزیونی ویژه شبکه استانی هامون به نام حسینیه انتخابات، با همکاری و مشارکت صداوسیما، دارالقرآن کریم اداره‌کل تبلیغات اسلامی، شورای هیئات مذهبی و کانون مداحان به حدود ۲۲۵ دقیقه و در پنج قسمت ۴۵ دقیقه‌ای طراحی و آماده پخش شده است.

وی ادامه داد: این برنامه شامل قرائت قرآن کریم توسط قاریان مطرح استانی، سخنرانی مذهبی و جهاد تبیینی با محوریت انتخابات، پاسخ به سوالات و شبهات انتخاباتی مردم، مداحی و سایر برنامه‌های روشنگری است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان افزود: این برنامه ساعت ۱۶:۵۰ هر روز از شبکه استانی هامون در حال پخش بوده و سعی شده است در آن از ظرفیت مسئولان مرتبط با انتخابات و سخنرانان مطرح سیستان و بلوچستان، بهره‌گیری شود.

وی یادآور شد: این برنامه تا روز پنجشنبه در شبکه استانی هامون پخش خواهد شد.

حجت‌الاسلام جهانشاهی خاطرنشان کرد: شماره پیامکی ۹۰۰۰۸۵۲۳ آماده دریافت سوالات و شبهات انتخاباتی در راستای پاسخ‌گویی از سوی مسئولان و کارشناسان برنامه است.

کد خبر 731346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.