امروز برای حفظ آبروی نظام باید از آبروی خود مایه بگذاریم

استاندار سمنان گفت: مقام معظم رهبری در خصوص برگزاری انتخابات یازدهم اسفند، چهار راهبرد مشارکت قوی، سلامت، امنیت و رقابت را مَدنظر قرار دادند و امروز ما نیز باید برای حفظ آبروی نظام، از آبروی خود مایه بگذاریم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، امروز _سه‌شنبه هشتم اسفند_ در همایش بزرگ تبیینی و آموزشی انتخابات ویژه نمایندگان فرماندار، اعضای شعب، بازرسان و اعضای هیئت نظارت حوزه انتخابیه دامغان اظهار کرد: مقام معظم رهبری در خصوص برگزاری انتخابات یازدهم اسفند سال جاری، چهار راهبرد مشارکت قوی، سلامت، امنیت و رقابت را مَدنظر قراردادند و امروز ما نیز باید برای حفظ آبروی نظام، از آبروی خود مایه بگذاریم.

وی افزود: تمام ما اعضای ستاد انتخابات استان و شهرستان، همچنین اعضای هیئت نظارت به عنوان فرماندهان جهاد تبیین، باید تلاش خود را برای تحقق مشارکت قوی و لبیک به فرمان مقام معظم رهبری به‌کار گیریم.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: مسیر انقلاب اسلامی پس از طی ۴۵ سال عمر با برکت خود و گذشت از فراز و نشیب‌ها، به سمت قله بوده و دستیابی به قله موفقیت و افتخارها بسیار نزدیک است.

هاشمی تصریح کرد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، امروز ما در کشور از دو نعمت امنیت و ولایت برخوردار هستیم که باید با حضور پرشور و حداکثری در انتخابات یازدهم اسفند، قدردان این دو مهم باشیم.

کد خبر 731344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.